Strona 1 z 2

R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 10 cze 2016, 12:28
autor: laloom
Witam ponownie
Już kiedyś pisałem o tym ale niestety niie było Mnie przez ponad miesiąc czasu i teraz wracam do sprawy.

Mini Cooper S R56 ma problem z odpalaniem po nocy

Odpali i momentalnie zgaśnie. Aby w ogóle odpalił trzeba dodać natychmiast po odpaleniu gazu, bardzo ciężko wchodzi na obroty i się dławi.

jak już odpali to trzyma obroty i w ciągu dnia odpala od strzału.

Na komputerze nie ma żadnych błędów. Świece wymieniane były We wrześniu i Styczniu, filtr paliwa a także rozrząd w Styczniu.

Objawy zaczęły się od zatankowania nowego paliwa na BP które niby czyści silnik, Parę dni po tym padła też sonda lambda :P

jedyne do czego przyczepił się mechanik to, że świece znowu są czarne, a jak wchodzi przez komputer do wszystkich części przez komputer to zainteresowało go, że przepustnica jest otwarta na 15% cały czas.

ktoś wcześniej wspomniał, że może to być pompa wysokiego ciśnienia.

jakieś pomysły? Jak często wymieniacie świece u Siebie?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 10 cze 2016, 12:57
autor: alan
po raz 100/ , pompa paliwa ,niestety dzisiaj trzeba jechac do puga po nia

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 10 cze 2016, 15:40
autor: laloom
Alan
Jak to zdiagnozować aby być w 100% pewnym. Pół roku też mówiłeś pompa a okazało się coś innego :P

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 10 cze 2016, 21:35
autor: alan
na zlocie bedzie diagnostyka ,mozemy sprawdzic

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 13 cze 2016, 13:43
autor: laloom
kiedy jest zlot i gdzie?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 16 lip 2016, 15:35
autor: laloom
zmierzone ciśnienie na pompie końcowej podczas odpalania 0,8bara, po 3-4 razie jak już odpalił pompa miała ciśnienie 4,6-7barów.

wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, problem jest ten sam. Tak więc Alan ponownie Twoja teoria legła w gruzach :P

jakieś pomysły co by tutaj podziałać?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 21 lip 2016, 20:08
autor: Kuner
Czujnik temperatury.

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 14:13
autor: Jaśnie Panicz
Zaczynam mieć podobne objawy, rano silnik dławi się strasznie 0,5bara na rozgrzanym i sama jazda jest bezproblemowa.
Wymieniany był filtr paliwa będę jeszcze sprawdzać czy tam wszystko jest dobrze złożone i sprawdzę ciśnienie na pompie w zbiorniku.

Też tak macie, że uszczelka z zestawu filtra paliwa boscha ma zły wymiar i jest za duża?

Mam tylko nadzięję, że to nie pompa wysokiego ciśnienia bo nie wiem czy poza aso coś da się w tym temacie zrobić?

Poradziłeś sobie ze swoim problemem?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 14:15
autor: alan
mozna pojechac do puga po pompe

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 14:17
autor: Jaśnie Panicz
alan pisze:mozna pojechac do puga po pompe
Znasz cenę wiesz jaki nr?

Mam błąd: 2C01 pressure to low.
Te autka to same problemy.

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 17:14
autor: alan
w granicach 2200

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 17:55
autor: Jaśnie Panicz
alan pisze:w granicach 2200
Znasz dokładny nr? Będę bardzo wdzięczny bo nie wiem o co ich pytać a oni tylko vin vin vin.

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 18:22
autor: zeb
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie :)

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 20:56
autor: Jaśnie Panicz
zeb pisze:Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie :)

Dzięki bardzo! To są dokładnie te same pompy? Bo słyszałem, że są jakieś nowe niby poprawione, kto to robi? Continental? Zna ktoś nr Conti?

Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku

: 05 wrz 2016, 21:39
autor: zeb
Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem. Niestety nie wiem jaka firma je robi.