Austin Mini Mayfair 1986r. Szczecin
: 23 cze 2016, 20:59
Hej!
Chciałem się przywitać, gdyż opiekuję się Mini mojej dziewczyny. Oto samochód którym się na co dzień porusza:
Austin Mini Mayfair 1986r, 998ccm. Przebieg około 80 tyś. km.
Zrobione:
- nowy lakier (poprzedni właściciel wykonywał)
- mycie detailingowe wnętrza (podsufitka, tapicerka welurowa)
- wymieniona deska rozdzielcza (stara popękana)
- wymieniony prędkościomierz na prawie sprawny (stary nie działał)
- wymienione tarcze kotwiczne hamulców bębnowych + szczęki
- nowy tłumik
- naprawa zamków
- klocki hamulcowe
- wymienione elementy zawieszenia: sinenblicki drążka poprzecznego, mocowanie silnika dół, osłona kolumny kierowniczej, tuleje wahacza, podkładki gumy wózka, łapy silnika
- zakonserwowane podwozie
- simering koła pasowego
- nowe świece, przewody zapłonowe, wężyk podciśnienia od aparatu zapłonowego
- uszczelka pokrywy silnika
- opony używane
- wymieniony gaźnik (stary miał duże oznaki zużycia)
- chromowane zderzaki
Zostało (szukam części także):
- dywany (komplet)
- listwa dachowa szara
- dekielki kołpaków
- zmienić opony
- zmiana / naprawa prędkościomierza - stuka i odbija lekko wskazówkę
- komputerowe dobranie mieszanki
- ustawienie zapłonu z pomocą lampy stroboskopowej
- wymiana uszczelek / regeneracja pompki sprzęgła - pech chciał, że dzisiaj powiedziała do widzenia
- i wiele innych szczegółów
Na razie prezentuje się tak:
Więcej fotek oraz pytań z mojej strony wkrótce
W remoncie pomagają: Autopasja Szczecin, warsztat samochodowy w Pniewie pod Gryfinem (specjalizujący się w Mini), internet oraz mój ojciec.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje dotyczące tego modelu, jego eksploatacji oraz rutynowych napraw przy takim przebiegu.
Pozdrawiam!
Chciałem się przywitać, gdyż opiekuję się Mini mojej dziewczyny. Oto samochód którym się na co dzień porusza:
Austin Mini Mayfair 1986r, 998ccm. Przebieg około 80 tyś. km.
Zrobione:
- nowy lakier (poprzedni właściciel wykonywał)
- mycie detailingowe wnętrza (podsufitka, tapicerka welurowa)
- wymieniona deska rozdzielcza (stara popękana)
- wymieniony prędkościomierz na prawie sprawny (stary nie działał)
- wymienione tarcze kotwiczne hamulców bębnowych + szczęki
- nowy tłumik
- naprawa zamków
- klocki hamulcowe
- wymienione elementy zawieszenia: sinenblicki drążka poprzecznego, mocowanie silnika dół, osłona kolumny kierowniczej, tuleje wahacza, podkładki gumy wózka, łapy silnika
- zakonserwowane podwozie
- simering koła pasowego
- nowe świece, przewody zapłonowe, wężyk podciśnienia od aparatu zapłonowego
- uszczelka pokrywy silnika
- opony używane
- wymieniony gaźnik (stary miał duże oznaki zużycia)
- chromowane zderzaki
Zostało (szukam części także):
- dywany (komplet)
- listwa dachowa szara
- dekielki kołpaków
- zmienić opony
- zmiana / naprawa prędkościomierza - stuka i odbija lekko wskazówkę
- komputerowe dobranie mieszanki
- ustawienie zapłonu z pomocą lampy stroboskopowej
- wymiana uszczelek / regeneracja pompki sprzęgła - pech chciał, że dzisiaj powiedziała do widzenia
- i wiele innych szczegółów
Na razie prezentuje się tak:
Więcej fotek oraz pytań z mojej strony wkrótce
W remoncie pomagają: Autopasja Szczecin, warsztat samochodowy w Pniewie pod Gryfinem (specjalizujący się w Mini), internet oraz mój ojciec.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i informacje dotyczące tego modelu, jego eksploatacji oraz rutynowych napraw przy takim przebiegu.
Pozdrawiam!