Strona 1 z 1
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 02 maja 2006, 11:12
autor: flapjck1
to wtedy my wlasciciele miniakow, ktore wg mnie sa samochodami z najgorsza instalacja elektryczna na swiecie
, bedziemy sie smiali z ludzi ktorzy maja mlodsze "youngtimery", np BMW M6
a problem chyba bedzie inny, zloza ropy naftowe maja podobno sie wyczerpac za ok 70-80 lat, mozemy wszyscy dozyc czasow kiedy bedzie ona towarem mocno deficytowym a auta powszechnie beda jezdzily na ci innego, problemem moze stac sie dla nas wszystkich paliwo, ktorego moze po prostu nie byc...
moze trzeba bedzie przerabiac auta na alkohol??? w sumie powinno byc to wykonalne latwo a na pewno ogniw zadnych w bagazniku wozic nie trzeba bedzie...
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 03 maja 2006, 09:46
autor: czestermo
mysle ze bedziue ciezko o taki ponadczasowy samochod!!
chyba ze patrzec w innych kategoriach.
takimi nowymi samochodami ktore moga stac sie ponad czasowe z racji swoich osiagniec na arenach sportowych, nie banalnym wygladzie i osiagnieciach sa Mitsubishi Lancer, Subaru Impreza
ale to tez niby samochody wymyslone i zbudowane przed 2000r teraz tylko kontynuacja ale jednak dalej zachowuja swoj "kult"
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 03 maja 2006, 10:46
autor: flapjck1
silnik wankla nadal jest dostepny w nowej mazdzie rx8 ( notabene piekne auto.... ) i w ladzie 110
ale tylko u sowietow
jakis czas temu widzialem stare rx7 z wanklem, jeszcze sprawne i niedymiace, spotykam czasami ogloszenia o sprzedazy NSU Ro80, wiec takie auta jeszcze bywaja...
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 05 maja 2006, 01:10
autor: Jerzy
Auta klasyczne zaginęły w latach osiemdziesiatych. To co produkowano później to jednorazowy plastik, a wyjątki są olbrzymią rzadkoscią. Wcześniej klasyki zdarzały się wśród samochodów "zwykłych" - Mini, Garbus, NSU Prinz, Peugeot 504, Mercedesy i Beemki prawie wszystkie, większość anglików, połowa włoskich. A teraz? Jakieś plastikowe garbate mastodony jednorazowego uzytku jeżdżą po ulicach
Ostatnio zastanawiałem się jakie auto europejskie produkowane (sprzedawane) masowo po 2000 roku może przejśc do Historii - i z kandydaturami słabo
BMW MINI? Roadstery Elise, MGF/TF, Barchetta, MX5? Jakaś Alfa?
A, zapomniałem o jednym pewniaku - Fiat 126p.
Może ktoś zaproponuje kandydata na klasika? Zweryfikujemy za 20 lat
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 07 maja 2006, 18:35
autor: rogal
citroen C-15, obok tego auta nie da się przejść obojętnie
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 08 maja 2006, 03:00
autor: ponick
napewno bedzie takim multipla nie najnowsza, ale wczesniejsza, jej pojawienie sie spowodowalo tyle watpliwosci ze szkoda gadac...o citroenie 2cv tez mowili kiedys ze najbrzydszy samochod swiata..i co? teraz swietnie sobie daje rade jako klasyk:)
szanse maja auta wychodzace w wersjach coupe np peugeot 406 coupe, opel astra 2 coupe, poczciwa beczka coupe,
wszystkie jaguary
fiat barchetta
fiat coupe
citroen xm
moze chrystler PT cruiser
toyota mr2
alfa romeo GT ; Spider
bmw serii Z
smart
oraz cabrio...generalnie chodzi o to zeby autko mialo to "cos" co powoduje ze ludzie sie obejrza ale nie koniecznie fakt ze kosztuje sto milionow funtow, tylko pewien szczegol, cos co przykuje uwage i dzieki czemu bedziemcie wiedziec ze np za 20 lat to auto bedzie robilo na was takie samo wrazenie jakie robi wlasnie dzisiaj......
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 08 maja 2006, 15:17
autor: Niejeden z nas
Moje typy:
1. FIAT ALBEA
2. RENAULT THALIA
A na poważnie:
Honda Element, Chrysler 300C no ale chyba jednak BMW MINI
WARA OD MULTIPLI !!!!!!
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 09 maja 2006, 00:45
autor: ponick
multipla...hmmm kontrowersji tyle co przy nowej micrze..
ja tam nic do niej nie mam, wyroznia sie z tlumu na pewno:)
mozemy dozucic colo cabrio - cabrio maluch
fiat 500 - powoli nabieraja ceny
panda 4x4 ta pierwsza
to moze to thalii dozucimy jeszcze daewoo tico i espero, suzuki swifta i kia shuma fiat uno
Jeremi Clarkson mnie natchnął
: 14 maja 2006, 14:04
autor: kowal
Wiele razy przegladalem ten watek ale jakos nie mialem swojego typu, te wasze jakos mi nie pasily ale dzis mnie natchnelo
Obejrzalem najnowszy Top Gear i oto jeeest ... moj kandydat, zajebisty
na pierwszy rzut oka masakra ale im dluzej patrzysz tym bardziej stylowy ci sie wydaje, i ma cechy mini hehe tzn wygladem przypomina pudełko , poza tym ma asymetryczna karoserie i calkiem ciekawy srodek
warto dodac fakt ktory dodaje smaczku - auto jest hitem na rynku japonskim a jest nim
- NISSAN CUBE
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 14 maja 2006, 14:11
autor: Beny
w kwestii nissana cube (chyba od roku powtarzają te odcinki TOP GEAR) to jest przykład masowej japońskiej masakry (często nie zgadzam się z ocenami Jeremego Clacrksona, ale tym razem trzeba mu przyznać rację), auto jest straszne
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 15 maja 2006, 15:19
autor: kowal
Hehe nieciekawe wnetrze ?
A co z przynajmniej 4 uchwytami na picie z przodu , tysiacem schowkow w dziwnych miejscach to ma byc nieciekawe
dla mnie bomba,
Silniki ? czy miniak ma rewelacyjne silniki ? Nie ma - no chyba ze ktos chce podtrzymywac mit 'wspanialych osiagow' ale to chyba zostawmy dla grona nieminiakowcow niech tak mysla
.
Zreszta wiekszosc aut kultowych ma liche silniki lacznie z Astonami
Toyotka ? no coz masz racje tez ma realne szanse
pzdr
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 15 maja 2006, 15:45
autor: Niejeden z nas
HE HE TO? TO ROZPRAWA O GUSTACH... CUBE jest super
))
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 05 lip 2006, 10:53
autor: Wedymin
Lancia Ypsilon ?
Nissan Micra (nowy i stary)?
Peugeot 1007?
Opel Trixx?
Bluźnię?
Re: Koniec ery aut klasycznych ?
: 13 sie 2006, 02:03
autor: Konrad K_2
- seat leon (zwlaszcza cupra R)
- Megane coupe
(zwlaszcza s 16 z silnikiem wiliamsa)
- Alfa brera, gt
- fiat grande punto
- nissan murano , z 350
moze peugeot 206 czy saxo vtr