Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: Minis »

Jak w temacie,
Jakie piasty powinny być przy zmianie kół z 12 na 10 ?

21A1270MS czy takie z Minispares podejdą

Panowie wszelkie sugestie mile widziane, dzięki

Marcin
MJ
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: flapjck1 »

Eeeee ale jakie hamulce?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: Minis »

Tarcze 7,5"
Zaciski Innocenti 1300 z 76r Lockheed
Reszta std z mayfair 91r tz. zwrotnice i przeguby.
MJ
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: flapjck1 »

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: Minis »

Nie ma zamienników tych flansz ?
MJ
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: flapjck1 »

a nie wiem :) poszukaj, ja ci podeslalem przykladowa :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: Minis »

Znalazłem na minispares takie
21A270 - EN24T
21A270MS - EN8
Nie bardzo wiem co oznacza EN ?
MJ
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: flapjck1 »

Klasa stali

Te en24 to lepszy material
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: _michal_ »

Minis pisze:Nie ma zamienników tych flansz ?
ale w tym drugim liknu masz cały zestaw na samochód w komplecie z tarczami i śrubami - wychodzi minimalnie taniej niż kupować oddzielnie no i sruby jeszcze są
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: Minis »

Faktycznie, nie zauważyłem. Dzięki :D
MJ
_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Re: Piasty do konwersji z 8,4" na 7,5"

Post autor: _michal_ »

wiem bo kupowałem i mam w aucie zamontowane :-)
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
ODPOWIEDZ