Strona 1 z 1

Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 20:01
autor: Kiki
Witam! Mam prośbę...pomoże mi ktoś rozszyfrować silnik po jego numerze??99H718R-H23188

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 20:53
autor: flapjck1
Co dokladnie cchcesz wiedziec?

Na pewno litrowka, przydaloby sie zdjecie tabliczki znamionowej

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:21
autor: Kiki
Nie mam tabliczki,bo motor kupiłem bez auta,ale na pewno głowica jest 12g295 ,tłoki wypukłe "D", jakiś ''ostry'' wałek i główne przełożenie 2.95...Z tyłu na bloku nabite 12A497...chciałbym wiedzieć czy jest to coś warte,czy można z tego zrobić coś "fajnego"...

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:24
autor: Kiki
zdjęcia

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:26
autor: Psztymucel
Głowica Cooperowska, więc warta i z każdym dniem coraz więcej.

Dziwnie niskie przełożenie.

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:53
autor: flapjck1
Ze wzgledu na nietypowy kod silnika obstawiam ze jest to jakis motor z innocenti

Szukaj logosow inno na odlewach

Glowica 12g295 jest juz teraz bardzo droga, znakomita baza do budowy jakiejs silnej litrowki, wypukle tloki sa charakterystyczne dla cooperowkich litrowek od innocenti

Tak dlugie przelozenia byly zestawiane z litrowkami, ale nie jest to jakies zbyt wyscigowe przelozenie, dluzsze bylo tylko w ostatnich MPi 2,76

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:58
autor: flapjck1
Linka mi nie dziala, aczkolwiek probuje otworzyc ja na tablecie...

Tylko ja tak mam?

Re: Identyfikacja silnika

: 29 lis 2016, 21:59
autor: flapjck1
Pokaz jeszcze walek


Edit: innocenti 1001 pomiedzy najprawdopodobniej 71 a 73ym rokiem

Re: Identyfikacja silnika

: 30 lis 2016, 06:28
autor: Kiki
Dziś jeszcze postaram się wrzucić zdjęcia wałka. Dzięki

Re: Identyfikacja silnika

: 30 lis 2016, 20:22
autor: Kiki
http://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21083
http://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21084
Zdjęcia wałka. Nie ma żadnych oznaczeń na wałku. Aha, a przełożenie główne w skrzyni to nie 2.95 tak jak pisałem tylko 3.82...

Re: Identyfikacja silnika

: 30 lis 2016, 23:07
autor: flapjck1
Jaki jest naped pompy oleju? Ile pierscionkow nadlewu jest miedzy 1 a 2 krzywka? 2 czy 3? Zmierz szerokosc krzywek jeszcze :)

Daj foto walka tak zeby go po szerokosci bylo widac calego i od strony napedu pompy oleju i od strony rozrzadu

Re: Identyfikacja silnika

: 01 gru 2016, 21:18
autor: Kiki
http://mini.org.pl/download/file. class="postlink" href="phttp://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21093hhttp://mini.org.pl/download/file.php?mode=view&id=21091p?mode=view&id=21090

Re: Identyfikacja silnika

: 01 gru 2016, 23:14
autor: flapjck1
Nie wysokosc krzywki tylko jej szerokosc potrzebna :)
Ale i tak wszystko wiem

Walek AEA630 jego blizniaki z napedem spider to 12G726 i 12G126
W inno ten silnik byl zasilany podwojnymi gaznikami HS2 i osiagal wg katalogow nawet 68 KM ( ale to nieprawdzone info )
Skrzynia najprawdopodobniej byla grzebana bo wg info ktore posiadam przelozenie FD powinn byc albo 3,44 albo 3,76
Przeguby wewnetrzne polosi hardyspicer


Tu masz zestawienie parametrow walka
http://members.home.nl/mmarx/mini/camshaft.htm