Oświeć mnie o co chodzi tymi z naprawami manuala?
Że niby słaby ? Czołg też mozna zajeździć
, a manual spoko powinien wytrzymać 500 i więcej tysięcy km. Dwumas i tarcza jak szybko padają to zawdzięczają , to właścicielowi
Niestety miniak kusi i prowokuje do ostrej jazdy , ostrego ruszania , a dmumas tego nie lubi . Synchro czy łożyska jak auto nie katowane nie śa problemem.
Automat to wg mnie dobrodziejstwo , ktore spotkalo świat motoryzacji
, a miniak jest w mojej "stajni' jedynym autem w manualu. Dlaczego ??? Bo nie trafił się automat
oczywiście manetki też muszą być obowiązkowo . Jeżdżę automatami od lat..... więgiel jest mlodszy
i nawet w busie go mam więc moje zdanie już znasz. Jedna uwaga do automatu - pomimo , że producent bardzo często podaje , że w automacie oleum się nie wymienia to z wlasnego doświadczenia wiem , że pierd...li głupoty . Tak ogólnie do wszystkich automatów -co 60 tys. zrzut miski , wymiana filtra i nowe oleum. Co do trwałości automatu miniaka nie wypowiem się bo nie miałem , ale różne czytałem opinie.
Ogólnie 100% na tak dla automatu
A..................... miniaka kupuje się nie z rozsądku bo on zawsze bedzie generować koszty
Chcesz bezawaryjnie
kup .... no nie wiem np/ toyotę
E.............. fan z jazdy miniakiem no i jakby nie bylo marka, prestiż działają na ludzi jak narkotyk i wtedy wszystkie rozsądne kalkulacje idą w pi...du