Czarne Mini R53
: 18 sie 2017, 20:22
Witam wszystkich, na początku chciał bym powiedzieć kilka słów o sobie wiec motoryzacja interesuje się od dziecka i jest to moja pasja, posiadałem rożna auta w swoim życiu, jednym z ciekawszych był Fiat Coupé 22.0 16v Turbo podkręcony na około 260Bhp, później ciekawym było saxo 1.6 16v VTs po modyfikacjach, zawsze mnie kręciło mini tylko jakoś ciężko było mi się zdecydować aż w ubiegłym roku podjąłem świadoma decyzje modelu R53 ponieważ jest to ciekawy silnik a zależało mi na kompresorze,
Mniej więcej o moim mini jest to egzemplarz z września 2002 roku, gdy kupowałem byl praktycznie w standardzie,
Modyfikacje które ja zrobiłem zaczynajac od zawieszeni:
Poliuretany z przodu i z tylu, tylny stabilizator wymieniony na 22mm z regulowanymi łącznikami z przodu i z tylu, zawieszenie gwintowane od firmy AP, z przodu są regulowane katy pochylenia, rozporki z przodu góra i dół oraz górna z tylu,
Hamulce to z przodu 4 tłoczkowe brembo z R56 z tarczami brembo i klockami ferrodo 2500, tył klocki i tarcze Brembo,
Układ wydechowy to 4-1 kolektor od Janspeed podłączany z układem Miltek z rezonatorem
Silnik przeszedł remont generalny, został założony ostry wałek CatCam 469,wtryski 550ccm, baypas ze wzmocniona sprężynka, filtr powietrza GTT, kompresor z rotorami pokrytymi teflonem do tego rolka o 19% mniejsza i koło pąsowe firmy ATI o 2% większe, większy intercooler calosc łączy lekkie koło zamachowe i organiczne sprzęgło ze wzmocnionym dociskiem firmy "competition clutch" ze skrzynia biegów o oznaczeniu BKL po liftowa z fabrycznym "ciaśniejszym" dyferencjalem, wszystkie poduszki wymienione na poliuretany i Vibratech
Czekające na montaż są
Natrysk wody na intercooler oraz wtrysk wody/metanolu 50/50 żeby maksymalnie obniżyć temperaturę mieszank
W przyszłości chce założyć LSD torsen firmy quaife.
Chciał bym dodać ze wszystkie modyfikacje zrobiłem sam remont silnika również, tylko był strojony bez dość znana firmę MINI 1320.
Mniej więcej o moim mini jest to egzemplarz z września 2002 roku, gdy kupowałem byl praktycznie w standardzie,
Modyfikacje które ja zrobiłem zaczynajac od zawieszeni:
Poliuretany z przodu i z tylu, tylny stabilizator wymieniony na 22mm z regulowanymi łącznikami z przodu i z tylu, zawieszenie gwintowane od firmy AP, z przodu są regulowane katy pochylenia, rozporki z przodu góra i dół oraz górna z tylu,
Hamulce to z przodu 4 tłoczkowe brembo z R56 z tarczami brembo i klockami ferrodo 2500, tył klocki i tarcze Brembo,
Układ wydechowy to 4-1 kolektor od Janspeed podłączany z układem Miltek z rezonatorem
Silnik przeszedł remont generalny, został założony ostry wałek CatCam 469,wtryski 550ccm, baypas ze wzmocniona sprężynka, filtr powietrza GTT, kompresor z rotorami pokrytymi teflonem do tego rolka o 19% mniejsza i koło pąsowe firmy ATI o 2% większe, większy intercooler calosc łączy lekkie koło zamachowe i organiczne sprzęgło ze wzmocnionym dociskiem firmy "competition clutch" ze skrzynia biegów o oznaczeniu BKL po liftowa z fabrycznym "ciaśniejszym" dyferencjalem, wszystkie poduszki wymienione na poliuretany i Vibratech
Czekające na montaż są
Natrysk wody na intercooler oraz wtrysk wody/metanolu 50/50 żeby maksymalnie obniżyć temperaturę mieszank
W przyszłości chce założyć LSD torsen firmy quaife.
Chciał bym dodać ze wszystkie modyfikacje zrobiłem sam remont silnika również, tylko był strojony bez dość znana firmę MINI 1320.