fJCW Clubman
: 19 wrz 2017, 21:44
Siema,
po głośnym i idiotycznie obniżonym R53, po 4 latach w cichociemnej Corolli, przyszedł czas na auto rozsądne i praktyczne - R55 fJCW
Poł roku szukałem odpowiedniej kombinacji opcji (polift, skóra Lounge, czarna podsufitka, Visual Boost lub navi, panorama, skrętny biksenon) i się udało, 880 km od domu Dziś odebrane ze ŚwiatMINI, sprawuje się genialnie, jest podjarka.
W najbliższym czasie do zrobienia:
- zmiana oleju po pierwszym tysiącu km (robiłemw. swiatMINI kpl remont silnika + sprzęgło i dwumas),
- tarcze i klocki P+T (raczej ZImmermann + DS Performance)
- zmiana opon --> jutro wjeżdżają letnie Pilot Sport'y 4 215/45R17.
Dalsze plany - sprężyny Eibach, stealth cat, IC Airtec, wkładka ITG i program. Te 250-260 KM starczą do sensownego poruszania się na co dzień
Pakiet Aero jest też gdzieś daleko na horyzoncie. Daleko na horyzoncie jest też oklejenie Miniaka czarną folią, po oklejaniu E36 IS'a jestem mega zadowolony z efektu i jakości.
po głośnym i idiotycznie obniżonym R53, po 4 latach w cichociemnej Corolli, przyszedł czas na auto rozsądne i praktyczne - R55 fJCW
Poł roku szukałem odpowiedniej kombinacji opcji (polift, skóra Lounge, czarna podsufitka, Visual Boost lub navi, panorama, skrętny biksenon) i się udało, 880 km od domu Dziś odebrane ze ŚwiatMINI, sprawuje się genialnie, jest podjarka.
W najbliższym czasie do zrobienia:
- zmiana oleju po pierwszym tysiącu km (robiłemw. swiatMINI kpl remont silnika + sprzęgło i dwumas),
- tarcze i klocki P+T (raczej ZImmermann + DS Performance)
- zmiana opon --> jutro wjeżdżają letnie Pilot Sport'y 4 215/45R17.
Dalsze plany - sprężyny Eibach, stealth cat, IC Airtec, wkładka ITG i program. Te 250-260 KM starczą do sensownego poruszania się na co dzień
Pakiet Aero jest też gdzieś daleko na horyzoncie. Daleko na horyzoncie jest też oklejenie Miniaka czarną folią, po oklejaniu E36 IS'a jestem mega zadowolony z efektu i jakości.