Strona 1 z 1

Kolektor i katalizator

: 19 wrz 2017, 23:51
autor: pionajelen
Rok temu założyłem wydech catback od Direnzy. Jestem bardzo zadowolony i w tym roku chodzi mi po głowie zrobienie całego układu wydechowego czyli musiałbym wymienić kolektor i katalizator. Chciałem zostać przy Direnzie. Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć czym różnią się od siebie te dwa? Czy warto dopłacać do tego droższego? Pozdrawiam!

http://www.ebay.co.uk/itm/STAINLESS-DEC ... Sw-3FZHVUG

http://www.ebay.co.uk/itm/DIRENZA-200CP ... xyuR5TYNwc

Re: Kolektor i katalizator

: 20 wrz 2017, 06:11
autor: Mlody
Osobiście uważam ze lepiej jak sobie odpuścisz oba dozbierał i kupił taki co coś ci poprawi czyli jakiś janspeed,scorpion,Miltek wiem ze większe pieniądze ale wg mnie warto.

Re: Kolektor i katalizator

: 20 wrz 2017, 08:18
autor: Aikonus
http://turboworks.pl/Kolektor-wydechowy ... 2-R5-p2879

Tu masz chyba to samo i taniej wychodzi nie jest to Direnza, ale idzie to z Tajwanu tak jak te z EBaya

Re: Kolektor i katalizator

: 21 wrz 2017, 21:55
autor: pionajelen
Hmm.. to samo niektórzy mówili jak planowałem zakup wydechu. Żebym wziął millteka itp. a z Direnzy jestem mega zadowolony, zwłaszcza za takie pieniądze. Jestem studenciakiem, nie pracuję więc raczej nie będę wydawał fortuny na tuning zwłaszcza że pełny wydech od millteka jest warty połowę r53 ;)

Re: Kolektor i katalizator

: 21 wrz 2017, 22:54
autor: ghost
kiedyś się zastanawiałem na takim zabiegiem ale słyszałem więcej negatywu niż pozytywu
pytanie co ten sportowy katalizator ma w środku
jak zachowa się komp , może ci wywalać błąd sondy lambda itp.

Re: Kolektor i katalizator

: 23 wrz 2017, 08:43
autor: Aikonus
Myśle ze kat jes pusty, błędy bedzie wywalać , wtedy trzeba zastosować emulgulatory sondy lambda żeby je oszukać , podobno jest to do zrobienia.

Re: Kolektor i katalizator

: 24 wrz 2017, 14:07
autor: Mlody
Jak będziesz miał przelotowy wydech to są takie tulejki dystansujące do sondy żeby oszukać kompa, tylko będzie strasznie głośne,wiem ze Miltek jest drogi ale dożywotnia gwarancja to dla mnie jest WIELKIM PLUSEM
Sportowy katalizator 200 celowy bądź podobne to nic nie zmienia bo R53 lepiej pracuje z katalizatorem i nie uzyskasz mocy zastępując go innym bo OEM jest naprawdę bardziej niż wystarczający ja mam ok250 bhp z OEM katalizatorem i nie narzekam ale kolektor 4-1 to już poprawia ale mówię to takich jak janspeed Miltek scorpion a direnzanach nic nie słyszałem żeby ktoś to nawet testował.

Re: Kolektor i katalizator

: 30 wrz 2017, 23:14
autor: pionajelen
No właśnie a ktoś kto ma przelotowy wydech może się wypowie? Co wtedy z sondami?

Re: Kolektor i katalizator

: 30 wrz 2017, 23:41
autor: szymek
podpinam sie do pytania bo ten blad bedzie wplywac na prace silnika:/..

Re: Kolektor i katalizator

: 01 paź 2017, 09:34
autor: Drail
Strzelam, odpięcie w kompie drugiej sondy? Lub emulator?

Re: Kolektor i katalizator

: 01 paź 2017, 11:34
autor: Aikonus
Canusee666 z tego co pamiatam on ma taki przelot, pogadaj z nim jak to ogarnął

Re: Kolektor i katalizator

: 01 paź 2017, 23:32
autor: pionajelen
Napisałem mu kilka dni temu na priv, żeby tu zajrzał ;)