Nie stosowałem tego dodatku, ponieważ uważam, że żaden "cudowny" środek nie naprawi silnika czy skrzyni. Być może zmniejsza nieco tarcie w silnikach z powiększonymi luzami i wycisza pracę przekładni.
Pozytywne opinie jakie czytałem w sieci w większości uważam za "sponsorowane" lub pisane pod dyktando sprzedawców tych środków. Wystarczy zwrócić uwagę na styl tych opinii używane w nich określenia i szczegóły opisów skutków działania zupełnie nie pasujące do sposobu wypowiadania się tzw "przeciętnego użytkownika"
W sytuacji gdy zespół napędowy jest bezpośrednio po naprawie, najprawdopodobniej jeszcze nie dotarty, moim zdaniem nie powinien być stosowany żaden dodatek.
W Twoim przypadku, z tego co się domyślam chodzi o silnik 998 po naprawie jeszcze nie eksploatowany. Wstępne docieranie takiego silnika powinno być przeprowadzone na oleju mineralnym 15w40 bez dużych obciążeń, chociaż zalecana jest dla przyspieszenia docierania praca raczej na wysokich obrotach (oczywiście bez przesady, nie wyżej jak 4000 - 4500). Po przebiegu ok 200 km trzeba wymienić filtr oleju i wymienić olej już na 20W50.
Na pewno nie stosował bym w silniku bezpośrednio po naprawie żadnych dodatków również ze względu na możliwe ujawnienie się różnych usterek wynikających albo z błędów montażu albo z niskiej jakości użytych do naprawy zamienników części. Wtedy trudno ustalić z jakiego powodu nastąpiła usterka i można by winić za to również fakt zastosowania dodatku do oleju.