głowica 12G295
: 25 lut 2018, 12:41
Witam.
Do nowego projektu kupiłem głowice 295. Po przebiegu ok 20 tyś. Czyli nowa. Po umyciu, oczyszczenie, rozebraniu. Okazała się że nikt ją nie rozbierał i jest taka jak wyszła z fabryki. Przylgnie zaworu IN cięte na trzy kąty, EX na dwa. Średnica IN 30.9 co by się zgadzało, ale EX zamiast 25.4 ma 27.9. Zapinki zaworów takie jakie mają być, szerokie nie rowki, agrafka na końcu. Zawory są z tej samej fabryki, oryginalne. Klawiatura z wypraski 1.23. Po resztkach odbitej formy odlewniczej na głowicy widać że nic nie było kombinowane. Szpilki te do regulacji luzów zaworowych, wiercone w środku. Kanał olejowy. Podwójne sprężyny. Pytanie . Co to jest i gdzie było stosowane ?
Darek.
Do nowego projektu kupiłem głowice 295. Po przebiegu ok 20 tyś. Czyli nowa. Po umyciu, oczyszczenie, rozebraniu. Okazała się że nikt ją nie rozbierał i jest taka jak wyszła z fabryki. Przylgnie zaworu IN cięte na trzy kąty, EX na dwa. Średnica IN 30.9 co by się zgadzało, ale EX zamiast 25.4 ma 27.9. Zapinki zaworów takie jakie mają być, szerokie nie rowki, agrafka na końcu. Zawory są z tej samej fabryki, oryginalne. Klawiatura z wypraski 1.23. Po resztkach odbitej formy odlewniczej na głowicy widać że nic nie było kombinowane. Szpilki te do regulacji luzów zaworowych, wiercone w środku. Kanał olejowy. Podwójne sprężyny. Pytanie . Co to jest i gdzie było stosowane ?
Darek.