Strona 1 z 1
R53 John Cooper Works
: 16 mar 2018, 07:18
autor: lobito
Witam
Przymierzam się do zakupu r53 JCW.
Mam kilka pytań jak jest później z dostępnością części?
Czy do JCW można założyć normalnie LPG jak do zwykłej S-ki?
Re: R53 John Cooper Works
: 19 mar 2018, 09:29
autor: lobito
Ma ktoś może doświadczenie z zakupem części do takiego modelu?
Np klocki, tarcze, inne?
Re: R53 John Cooper Works
: 19 mar 2018, 16:50
autor: satyr88
To oczywiste, że utrzymanie JCW będzie o wiele droższe niż zwykłej Ski, a części będą trudniej dostępne, gaz założyć możesz, ale po co? Chcesz kupić jedne z najdroższych i najrzadszych r53 i przerabiać je na gaz dla oszczędności?
Re: R53 John Cooper Works
: 19 mar 2018, 23:42
autor: ghost
Hej, części są w podobnej cenie ja w "S"
Ceny możesz sobie sprawdzić w każdym sklepie internetowym .
Różnice masz tylko w głowicy , inne wtryski , świece , filtr powietrza , wydech + ewentualny pakiet AREO
Spalanie +/- 2 litry PB więcej
Gazować JCW ???
Re: R53 John Cooper Works
: 20 mar 2018, 03:07
autor: Borówa
Tak ja napisal ghost. Mam JCW i czesci prawie wszystkie takie same jak do Ski. Dodam, ze sprzeglo, docisk itd dokladnie takie samo jak w R50
Co do gazu to... lepiej nic nie bede pisal.
Re: R53 John Cooper Works
: 20 mar 2018, 21:17
autor: STi77
W R53 JCW jeszcze zaciski i tarcze z przodu są takie jak w Cooper S R56
Re: R53 John Cooper Works
: 07 kwie 2018, 15:56
autor: fishuennt
Można jeszcze dodać, że JCW ma indywidualne strojenie kompa zrobione, mniejsze kółko na kompresorze a co do głowicy to popychacze, zawory i sama głowica jest taka sama jak w zwykłym S tylko wałek rozrządu jest ostrzejszy niż seria.
Re: R53 John Cooper Works
: 09 kwie 2018, 22:48
autor: satyr88
Głowica w jcw jest inna. Tutaj macie co wchodzi w skład kitu 210HP :
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=03_0021
a tutaj ogólnie reszta wyposażenia jcw:
http://www.realoem.com/bmw/pl/partgrp?i ... er_S&mg=03
Re: R53 John Cooper Works
: 12 kwie 2018, 21:54
autor: fishuennt
Oczywiście wg katalogu jest inna ale numer odlany na głowicy jest taki sam jak w zwykłym S a numer JCW jest wypalony laserowo lub wybity poniżej numeru "standardowego". Kolejna sprawa to wymiary zaworów - identyczne w JCW i S, dźwigienki z popychaczami identyczne, jedynie wałek rozrządu ostrzejszy. Nie wiem co ze sprężynami zaworowmi bo nie miałem jak sprawdzić. Obstawiam, że tylko wałek rozrządu jest inny ale to tylko moje spostrzeżenia.