Wymiana sworznia wewnętrznego R53
: 07 kwie 2018, 00:14
Witam,
w miniku miałem do wymiany sworzeń zew i wew, zew dziś wymieniłem, chciałem wymienić również wewnętrzny ale ze wstępnych oględzin wychodzi że trzeba wyjąć półoś. Byłoby spoko gdyby to nie była strona pasażera czyli półoś z podporą.
Pytanko proforma, czy rwanie pół osi jest niezbędne? Centralnie pod pół osią jest śruba trzymająca sworzeń i chyba idzie ona przez całe sanki więc nie ma opcji że wyjdzie. Generalnie zadanie do wykonania ale będzie dość czasochłonne z poziomu garażu bez kanału i podnośnika całościowego.
w miniku miałem do wymiany sworzeń zew i wew, zew dziś wymieniłem, chciałem wymienić również wewnętrzny ale ze wstępnych oględzin wychodzi że trzeba wyjąć półoś. Byłoby spoko gdyby to nie była strona pasażera czyli półoś z podporą.
Pytanko proforma, czy rwanie pół osi jest niezbędne? Centralnie pod pół osią jest śruba trzymająca sworzeń i chyba idzie ona przez całe sanki więc nie ma opcji że wyjdzie. Generalnie zadanie do wykonania ale będzie dość czasochłonne z poziomu garażu bez kanału i podnośnika całościowego.