Kluczyk nie chce się sparować.
: 04 cze 2018, 10:36
Witam.
Po dłuższym postoju ( 2 tyg ) padł mi akumulator, myślę podładuję i będzie ok... niestety auto trochę zgłupiało i dopiero po solidnym podładowaniu dobiłem się do niego kluczykiem. Okazało się, że pilot nie otwiera drzwi. Pomyślałem, że wystarczy wymienić baterię i wszystko zabangla, niestety tak nie jest.
1. Po wyjęciu baterii mam rozsynchronizowany kluczyk
2. Przeprowadziłem procedurę parowania ( z naciskaniem 3 razy "LOCK" w czasie przytrzymanego "UNLOCK" )
3. Po rozebraniu widać, że dioda na elektronice działa, zatem microswitche nie są powycierane
Obawiam się, że poprzedni właściciel dorabiał sobie kluczy i nie koniecznie jest on oryginalny. Wiecie może jak rozpoznać czy klucz jest oryginalny?
Na grocie pisze VALEO, więc podejrzewam że to zamiennik, który pewnie nie da się tak programować jak oryginał.
R.
Po dłuższym postoju ( 2 tyg ) padł mi akumulator, myślę podładuję i będzie ok... niestety auto trochę zgłupiało i dopiero po solidnym podładowaniu dobiłem się do niego kluczykiem. Okazało się, że pilot nie otwiera drzwi. Pomyślałem, że wystarczy wymienić baterię i wszystko zabangla, niestety tak nie jest.
1. Po wyjęciu baterii mam rozsynchronizowany kluczyk
2. Przeprowadziłem procedurę parowania ( z naciskaniem 3 razy "LOCK" w czasie przytrzymanego "UNLOCK" )
3. Po rozebraniu widać, że dioda na elektronice działa, zatem microswitche nie są powycierane
Obawiam się, że poprzedni właściciel dorabiał sobie kluczy i nie koniecznie jest on oryginalny. Wiecie może jak rozpoznać czy klucz jest oryginalny?
Na grocie pisze VALEO, więc podejrzewam że to zamiennik, który pewnie nie da się tak programować jak oryginał.
R.