Problem klimatyzacyjno - mocowy
: 29 lip 2018, 13:24
Uszanowania
Jestem nowy na tym forum i z racji dużej wiedzy forumowiczów tutaj działających proszę o pomoc.
Przejrzałem z 40 stron tematów na 70 i znalazłem tylko 3-4 tematy, które w jakiś sposób były połączone z problemem który u mnie występuje ale nie wiem czy tamte tematy całkowicie wyczerpały wiedzę na temat tego co chciałbym wiedzieć
Mianowicie.
1. Czy notoryczna praca wiatraka chłodnicy głównie przy postoju w korku w trakcie działającej klimatyzacji jest zjawiskiem normalnym (ten typ tak ma ?) czy jest to jakiś większy problem ? Przykładowo. Staje na światłach i wiatrak się uruchamia po chwili, pracuje kilkanaście sekund po czym wyłącza się na dosłownie 30 sek i cykl od nowa.
2. Wiadomo że w takich autkach klimatyzacja zdecydowanie wpływa na pogarszanie się osiągów, ale w moim egzemplarzu od kilku miesięcy nie tylko pogarsza się jakość jazdy spowodowana zamuleniem ale także na pierwszych dwóch biegach z wciśniętym pedałem gazu auto delikatnie poszarpuje. Dopiero wrzucenie 3 biegu i wyżej powoduje że problem znika. Co istotne wrzucenie przykładowo 3-biegu przy 40 także powoduje zniknięcie tego problemu.
Będe wdzięczny za nakierowanie na odpowiedni temat lub jakąś pomoc co powinno się sprawdzić w tej sytuacji
Jestem nowy na tym forum i z racji dużej wiedzy forumowiczów tutaj działających proszę o pomoc.
Przejrzałem z 40 stron tematów na 70 i znalazłem tylko 3-4 tematy, które w jakiś sposób były połączone z problemem który u mnie występuje ale nie wiem czy tamte tematy całkowicie wyczerpały wiedzę na temat tego co chciałbym wiedzieć
Mianowicie.
1. Czy notoryczna praca wiatraka chłodnicy głównie przy postoju w korku w trakcie działającej klimatyzacji jest zjawiskiem normalnym (ten typ tak ma ?) czy jest to jakiś większy problem ? Przykładowo. Staje na światłach i wiatrak się uruchamia po chwili, pracuje kilkanaście sekund po czym wyłącza się na dosłownie 30 sek i cykl od nowa.
2. Wiadomo że w takich autkach klimatyzacja zdecydowanie wpływa na pogarszanie się osiągów, ale w moim egzemplarzu od kilku miesięcy nie tylko pogarsza się jakość jazdy spowodowana zamuleniem ale także na pierwszych dwóch biegach z wciśniętym pedałem gazu auto delikatnie poszarpuje. Dopiero wrzucenie 3 biegu i wyżej powoduje że problem znika. Co istotne wrzucenie przykładowo 3-biegu przy 40 także powoduje zniknięcie tego problemu.
Będe wdzięczny za nakierowanie na odpowiedni temat lub jakąś pomoc co powinno się sprawdzić w tej sytuacji