Serwis - rozrzad, sprzeglo, dwumas i kolko kompresora
: 30 paź 2018, 19:54
Czesc, chyba nadszedl czas na porzadny serwis mojego miniaka. Na nowy sezon zrobię wszystko za jednym razem. Niestety nie znam się na częściach a musze chyba zacząć powoli kompletować.
1. Zaczne od rozrządu, przeglądałem różne zestawy jednak nazwy firm kompletnie mi nic nie mówią. Cena nie gra roli. Z wyższej półki znalazłem zestaw od firmy Ruveille i FAI. Czy ktoś może polecić, którąś z nich? FAI jest troche droższy ale wygląda, że więcej części jest w zestawie.
2. Co do sprzęgła i dwumasy to już wyczytałem, że polecany jest zestaw firmy LUK. Pewnie taki zakupie, powiedzcie mi czy przy wymianie sprzęgła i dwumasy mechanik wymieni też olej w skrzyni? Pewnie nigdy nie był zmieniany więc się przyda. Powiedzcie mi prosze jaki tam wchodzi (mam r53 po lifcie)
3. Jak już wszystko będzie robione to chyba przy okazji wymienie też kółko kompresora, może olej w kompresorze wymienie od razu. Powiedzcie mi też czy wg Was opłacało wymienić się to kółko? Planuje 15% bo nie chce mi się bawić z intecoolerem. Na stonie orranje jest 15% kółko w zwykłej wersji oraz lekkiej ( o połowe lżejsze od standardowego). Myślicie, że warto dopłacić 15 funtów do lżejszego? Jeszcze takie pytanko bo mnie to ciekawi, czy mechanik poradzi sobie z wymianą kółka bez tego narzędzia do zdejmowania kółka? W sensie czy muszę mu takie dostarczyć czy warsztaty mają swoje narzędzia do takich akcji?
Trochę sporo tych pytań wyszło, mam nadzieję, że chcoiaż na część znajdę odpowiedż
Z góry dzięki
1. Zaczne od rozrządu, przeglądałem różne zestawy jednak nazwy firm kompletnie mi nic nie mówią. Cena nie gra roli. Z wyższej półki znalazłem zestaw od firmy Ruveille i FAI. Czy ktoś może polecić, którąś z nich? FAI jest troche droższy ale wygląda, że więcej części jest w zestawie.
2. Co do sprzęgła i dwumasy to już wyczytałem, że polecany jest zestaw firmy LUK. Pewnie taki zakupie, powiedzcie mi czy przy wymianie sprzęgła i dwumasy mechanik wymieni też olej w skrzyni? Pewnie nigdy nie był zmieniany więc się przyda. Powiedzcie mi prosze jaki tam wchodzi (mam r53 po lifcie)
3. Jak już wszystko będzie robione to chyba przy okazji wymienie też kółko kompresora, może olej w kompresorze wymienie od razu. Powiedzcie mi też czy wg Was opłacało wymienić się to kółko? Planuje 15% bo nie chce mi się bawić z intecoolerem. Na stonie orranje jest 15% kółko w zwykłej wersji oraz lekkiej ( o połowe lżejsze od standardowego). Myślicie, że warto dopłacić 15 funtów do lżejszego? Jeszcze takie pytanko bo mnie to ciekawi, czy mechanik poradzi sobie z wymianą kółka bez tego narzędzia do zdejmowania kółka? W sensie czy muszę mu takie dostarczyć czy warsztaty mają swoje narzędzia do takich akcji?
Trochę sporo tych pytań wyszło, mam nadzieję, że chcoiaż na część znajdę odpowiedż
Z góry dzięki