Strona 1 z 1

Mini R56 problemy z odpalaniem

: 26 lip 2020, 16:13
autor: Rifrafiki
Cześć. mój pierwszy post więc witam wszystkich. jakiś czas temu nabyłem mini R56 od jednego z forumowiczów który dbał o auto jak o dziecko( żarty) bo kto logiczny wycina katalizator, o innych naprawach bez większego pojęcia i sensownej diagnostyki nie wspominam ?
Jak to przy zakupie wszystko idealnie, no ale kilka dni później pod górkę.
Auto miało problemy z doładowaniem, przepustnica i takie tam inne. większość ogarnąłem. pozostał problem z odpaleniem auta po nocy, jak nie dodam gazu do 4 tys. obrotów to zgaśnie, w ciągu dnia bez problemu.
Przy wymianie rozrządu w świecie mini(nie widzę tu problemu z podawaniem nazwy, wiem że koledzy często się udzielają bez większego sensu. bo przecież forum jak ktoś w innym poście wskazywał, jest do wymiany doświadczeń i wspólnej pomocy, a nie do "przyjedz, zobaczymy") poprosiłem o diagnozę, naturalnie pompa wysokiego ciśnienia, 3 tys.
Z racji kontaktów udało mi się ogarnąć nową w cenie, powiedzmy że baaaardzo przyzwoitej, wymiana 5 minut i 2200 w kieszeni. jakie było zdziwienie kiedy okazało się że problem pozostał. Pytanie do forumowiczów, na jakieś pomysły, elektryka sprawdzona, wszystko ok, wymienię jutro filtr paliwa(ale nie daje dużych nadziei), czy może ktoś miał podobne objawy. (zastanawia mnie jeszcze przepustnica 85% otwarcia, i pedał gazu, według wskazań max do podłogi to 80%, ale może ktoś z kolegów potwierdzi że wskazania są prawidłowe, bo te silniki tak mają)
z góry dzięki za podpowiedzi.

No i pozdrawiam jeszcze raz wszystkich :)
Niech MINI będzie z wami :)

Re: Mini R56 problemy z odpalaniem

: 12 lis 2020, 17:46
autor: erkon92
Witam.
Rifrafiki mam ten sam problem.
Po diagnozie silnika polecono mi wymienić pompę wysokiego ciśnienia. W poście wspomniałeś, że udało się zdobyć takową w baaaardzo atrakcyjnej cenie... może podzieliłbyś się informacją skąd mogę taką zdobyć? W Świecie Mini chcą ode mnie 2680 zł brutto za część OEM i nie są skorzy do montowania takiej samej pompy, z tym że dedykowanej do Citroen-a/Peugot-a, która jest praktycznie o połowę tańsza... (nie wspominając już o tańszych zamiennikach).
Rifrafiki proszę o pomoc, ponieważ nie chcę znów "przejechać się" i wyrzucać kolejnej puli pieniędzy w błoto, po czym okaże się, że zostałem z nierozwiązanym problemem. (Auto było już w 3 warsztatach i dalej nic...)
Z góry dziękuję ;).