VTEC
: 28 paź 2006, 23:02
W koncu odlozylem troche grosza i mysle o swapie do miniaka silnika od Hondy 1,6VTEC
Poszukuje warsztatu ktory by sie tego podjal
Troche zgłębiłem temat i jestem na etapie szacowania kosztow modyfikacji
- chce sciagnac z Angli caly kit tzn. wozek plus niezbedne elementy calosc ok. 1500 GBP plus VAT prawdopodobnie z Allspeed ENgineering gdyz pozwala zachowac standardowy rozstaw . Pozostaje problem sciagniecia - trzeba ominac clo
- pisza co prawda ze wszystko zmiesci sie pood standardowa maska jesli jest to LHD ale trzebaby wtedy powalczyc z ukladem wydechowym i chlodnica wiec mysle ze trzeba bedzie tak jak w innych modyfikacjach wstawic flip front z przedluzona maska o ok8-10 cm
- dochodzi jeszcze wymiana baku na taki od wtrysku ( moj mini jest na gazniku ) bo oczywiscie chce zachowac oryginalne ECU itp od Hondy
- pisza tez cos o wymianie pedalow ( gaz hamulec sprzeglo ) ale dokladnie nie rozumiem po co i o co chodzi
- no i temat silnika : silnik typ B16A2 ktory trzeba by deczko wyremontowac ( co najmniej wymienic gniazda zaworow uszczelke pod glowica pasek rozrzadu i napinacze ( a moze cos jeszcze jakies sugestie? )
Podsumowujac jestem zainteresowany calkowita modyfikacja z jak najmniejszym moim udzialem ( brak czasu )
Projekt jest duzy roboty kupa. No a poza tym z tego co wiem bylaby to PIERWSZA MODYFIKACJA TEGO TYPU W POLSCE !!!. .
ZNAJDZIE SIE JAKIS CHETNY UTALENTOWANY CZLOWIEK KTORY ZECHCE BYC PIONIEREM W TYM TEMACIE W POLSCE ?
Kontakt do mnie :
bartek1496@wp.pl
0602 857 698
Poszukuje warsztatu ktory by sie tego podjal
Troche zgłębiłem temat i jestem na etapie szacowania kosztow modyfikacji
- chce sciagnac z Angli caly kit tzn. wozek plus niezbedne elementy calosc ok. 1500 GBP plus VAT prawdopodobnie z Allspeed ENgineering gdyz pozwala zachowac standardowy rozstaw . Pozostaje problem sciagniecia - trzeba ominac clo
- pisza co prawda ze wszystko zmiesci sie pood standardowa maska jesli jest to LHD ale trzebaby wtedy powalczyc z ukladem wydechowym i chlodnica wiec mysle ze trzeba bedzie tak jak w innych modyfikacjach wstawic flip front z przedluzona maska o ok8-10 cm
- dochodzi jeszcze wymiana baku na taki od wtrysku ( moj mini jest na gazniku ) bo oczywiscie chce zachowac oryginalne ECU itp od Hondy
- pisza tez cos o wymianie pedalow ( gaz hamulec sprzeglo ) ale dokladnie nie rozumiem po co i o co chodzi
- no i temat silnika : silnik typ B16A2 ktory trzeba by deczko wyremontowac ( co najmniej wymienic gniazda zaworow uszczelke pod glowica pasek rozrzadu i napinacze ( a moze cos jeszcze jakies sugestie? )
Podsumowujac jestem zainteresowany calkowita modyfikacja z jak najmniejszym moim udzialem ( brak czasu )
Projekt jest duzy roboty kupa. No a poza tym z tego co wiem bylaby to PIERWSZA MODYFIKACJA TEGO TYPU W POLSCE !!!. .
ZNAJDZIE SIE JAKIS CHETNY UTALENTOWANY CZLOWIEK KTORY ZECHCE BYC PIONIEREM W TYM TEMACIE W POLSCE ?
Kontakt do mnie :
bartek1496@wp.pl
0602 857 698