Strona 1 z 2

Mini classic, Mack

: 02 lis 2006, 14:36
autor: MaCk_Willys
w papierach jest to innocenti '81 co jest oczywiście gu... prawda, tak naprawdę jest Mayfair '86 1.0
a teraz krotka historia autka od kiedy jest w moich rekach.
był wrzesień 2004 nadchodziła piękna polska złota jesieni :-p uzbierałem trochę grosza i postanowiłem kupić sobie autko, Z góry zaplanowałem sobie ze będzie to jakiś klasyk, myślałem nad mini, capri, garbusem, manta, jakims fiatem z 60/70 lat, ale po cichaczu najbardziej napalony bylem na miniaka, wszystkie ogłoszenia przeglądalem pod katem tego autka. pewnego dnia eksplorujac zasoby allegro trafilem na miniaka zamieszkujacego wawe, bylo to wtedy jedyny sensowny egzemplarz do 5k w rejonie 100km (nie mialem az tak duzych funduszy żeby jechać po auto np. do wrocka lub DDR ;)) i coz czlowiek wpadl w urok miniakowy, obejrzałem tamtego z allegro i po kilku dniach kupilem. miniak mial mi wtedy służyć jako auto do jazdy codziennej zima/lato, słońce/snieg, upal/mroz. po zakupie naprawilem kilka drobnych usterk sam bylem w stanie je zrobic i tak sobie smigalem po miescie + okazyjnie wieksze wypady, autko spiswalo sie rewelacyjnie. nie pakowałem w niego duzych ilosci kasy z czasem zrobilem srednio zaawansowany remont przedniego zawieszenia (nie wymieniałem gruch) bo za bardzo juz mu przod siedzial. niestety z karoseria nie bylo juz tak pieknie, zwlaszcza po zimie (sol grrr), na jesieni 2005 karoseria wygladala marnie, dlatego w grudniu 2005 zamknolem miniak w garazu i w marcu 2006 poslalem go do sanatorium na remont blacharski, wrucil do mnie dopiero pod koniec maja, kolor zostawilem czarny, maksymalnie nie praktyczny, ale za to jaki elegancki.
zrobielm bialy dach, poniewaz malowanie bylo pierwszym krokiem do realizacji mojej koncepcji zrobienia z mayfaira, autka na styl klasycznego coopera z przelomu lat 60/70. teraz odkladam dukaty na silniczek 1.3 bo te 1.0 i tak bedzie musialo isc do remontu (sprzeglo sie slizga od zakupu) wiec nie chce sie bawic w prowizorki tylko z grubej rury (niestety juz ponad miesiczny brak pracy, spowalnia wymiane silniaka) kiedy bedzie nowe serce, beda element nadajace wyglad klsycznego sportowego auta.

jedna nie mial historyjka, w lutym 05 mialem crash kiedy to chcialem przyoszczedziz na zimowkach i jezdzilem na letnich juz zjechanych troche 145/70, kiedy przemczylem sie juz cala zime w konicowce moroz kontratakuje i wpadam w poslizg zatrzymujac sie na barierce. bolotnik wgniecony, zbita lmpa + kierunek, drozek reakcyjny wygiety :/

Fotosy: 1 najaktualniejsze jakie mam z rajdu sciagniet wlasnego tak swiezego nie miec :/ 2 zrobine po zakupie

[ Dodano: Sro 23 Lip, 2008 ]
mały up!

silniczek 1275 na tłokach +40 czyli 1310 ;) po generalnym remoncie
glowica 12g940 z MG Metro
wałek rozdządu MG Metro
tarcza sprzegla starego typu
kolektor wydechowy lcb
hif44 na iglicy BGR
wydech RC40

Re: Mini classic, Mack

: 09 paź 2008, 09:25
autor: Konrad K_2
ładniutkie , nawet bardzo

Re: Mini classic, Mack

: 09 paź 2008, 12:06
autor: humin
ładnie ładnie :)

mierzony już był? bo jestem ciekawy co z tej specyfikacji wyjdzie...obstawiam 75KM :D

Re: Mini classic, Mack

: 09 paź 2008, 20:21
autor: Saint
Błyszczy sie jak psie dżondra :razz: żarcik . A teraz na poważnie: skoro miała być klasyka, to gdzie są 10" ?

Re: Mini classic, Mack

: 09 paź 2008, 23:40
autor: MaCk_Willys
jeszcze nie mierzony, mam nadzieje ze przed zima znajdę chwile i podjadę gdzieś z nim na hamownie, moje marzenie to przekroczyć 70KM, może bez wiatraka na pompie miałby te 75 jak mg metro ;)

a 10" nie ma bo jeszcze w skarbonce nie uzbierała sie dostateczna ilość kasy na ten cel, tak więc to w przyszłości

ze staroci dorzuciłem centralne zegary ;)

aktualne foto

Re: Mini classic, Mack

: 10 paź 2008, 10:00
autor: humin
cóż za piękny plener na ostatnim zdjęciu :D

to jak juz piszesz o tych zegarach to daj foty ze środka :)

Re: Mini classic, Mack

: 10 paź 2008, 12:56
autor: mk76
i napisz skąd wytrzasnąłeś takie fajne lusterka!

Re: Mini classic, Mack

: 10 paź 2008, 19:10
autor: flapjck1
fiat/lada :)

Re: Mini classic, Mack

: 11 paź 2008, 20:15
autor: _michal_
mk76 pisze:i napisz skąd wytrzasnąłeś takie fajne lusterka!


w moim przypadku to też rzecz która zwróciła moją uwagę :mrgreen:

Re: Mini classic, Mack

: 11 paź 2008, 20:18
autor: _michal_
MaCk_Willys pisze: wrucil do mnie dopiero pod koniec maja, kolor zostawilem czarny, maksymalnie nie praktyczny,


fajny opis ale nie wiesz że czerwone są najszybsze? :mrgreen: gratulacje za fajnego miniaka

Re: Mini classic, Mack

: 13 paź 2008, 18:32
autor: MaCk_Willys
dzięki za opinie ;)

potwierdzam słowa Tomka, że lusterka są od aut z Italii lub licencyjnych. tu marka zdaje się Vitaloni czy jakoś tak
Fotki zegarów wrzucę jak całe wnętrze będzie cacunio ;)

Re: Mini classic, Mack

: 13 maja 2009, 23:32
autor: MaCk_Willys
dzisiaj przyleciały graty upolowane na ebayu, jest nawet troche egozotyki w postaci wiatraczka, ktorego płaty przy zwiekszonych obrotach ustawiaja sie tak aby stwarzac mniejszy opor silnikowi = wynalazek z lotnictwa ; ) reszta raczej normalna ale w bdb cenach w przeciwieństwie do wiatraczka ktory troszke kosztował
teraz tylko chwile wolnego aby wszystko po montować

Re: Mini classic, Mack

: 13 maja 2009, 23:43
autor: flapjck1
w bulletach sie przejzyj popatrz pochwal ze ladne i pusc dalej do odsprzedazy :P

Re: Mini classic, Mack

: 13 maja 2009, 23:47
autor: MaCk_Willys
w dobrej cenie były zrobie jak mowisz tylko wezmę poprawkę na to ze nie bedzie mi ich ciagle ktos przestawiał tak jak ma sie to z obecnymi lustrami ktore co sobie ustawie na cacy to po chwili sa poprzestawiana przez przechodniów. nigdy nie jarałem sie bulletami ale moze możne zmienię zdanie zobaczę czy rzeczywiście g... widac

Re: Mini classic, Mack

: 14 maja 2009, 00:01
autor: minimaniak
flapjck1 pisze:w bulletach sie przejzyj popatrz pochwal ze ladne i pusc dalej do odsprzedazy :P


dobre - patrząc na klamoty to samo pomyślałem :grin: