Innocenti Mini 1000, 1973 r.
: 10 gru 2006, 11:05
To doklejam sie i ja.
Inno kupiłem w Warszawie w lutym 2003 roku. Oczywiście auto było w stanie "spod płotu". Robiłem go 2 lata wkładając części używanie. Niestety efekt końcowy nie zadowolił mnie. Nie da się zrobić dobrego auta z używek. Potem sobie przestał rok w garażu i znów go rozebrałem. Tym razem składałem go na fabrycznie nowych częściach. Starałem się odbudować go w miarę do orginału, nie było to proste, ani tanie. Przykładowo same kierunki przednie do Inno to koszt 60 Euro , ale jakoś poskładałem. Niedługo przystąpię do 3 etapu jego przebudowy, a jest jescze parę rzeczy do włozenia. Przede wszystkim srodek auta, ale i coś do silnika się jeszcze zmieści.
A oto jego mała specyfikacja silnika:
silnik 1275 GT serii A, a w nim:
- nowe tłoki 8,8 CR z pierścieniami plus szlif bloku
- nowy wałek rozrządu Swiftune SW5
- nowy 2 rzędowy łańcuszek rozrządu
- nowa pompa oleju
- nowe szklanki popychaczy
- nowa tarcza sprzęgła z dociskiem do 100 KM
- głowica z Metro po regeneracji
- gaźnik HIF 44 rok produkcji 1993 w bdb stanie.
- kolektor wydechowy LCB 3w2w1
- dyfer 3,44
Inno kupiłem w Warszawie w lutym 2003 roku. Oczywiście auto było w stanie "spod płotu". Robiłem go 2 lata wkładając części używanie. Niestety efekt końcowy nie zadowolił mnie. Nie da się zrobić dobrego auta z używek. Potem sobie przestał rok w garażu i znów go rozebrałem. Tym razem składałem go na fabrycznie nowych częściach. Starałem się odbudować go w miarę do orginału, nie było to proste, ani tanie. Przykładowo same kierunki przednie do Inno to koszt 60 Euro , ale jakoś poskładałem. Niedługo przystąpię do 3 etapu jego przebudowy, a jest jescze parę rzeczy do włozenia. Przede wszystkim srodek auta, ale i coś do silnika się jeszcze zmieści.
A oto jego mała specyfikacja silnika:
silnik 1275 GT serii A, a w nim:
- nowe tłoki 8,8 CR z pierścieniami plus szlif bloku
- nowy wałek rozrządu Swiftune SW5
- nowy 2 rzędowy łańcuszek rozrządu
- nowa pompa oleju
- nowe szklanki popychaczy
- nowa tarcza sprzęgła z dociskiem do 100 KM
- głowica z Metro po regeneracji
- gaźnik HIF 44 rok produkcji 1993 w bdb stanie.
- kolektor wydechowy LCB 3w2w1
- dyfer 3,44