Jak w temacie i opisie. Skrzeczał, piszczał, w końcu przestał działać...
Co polecacie? Czy nie ma to większego znaczenia i wsadzić po prostu coś takiego ?
Klakson
Moderator: flapjck1
Re: Klakson
w sumie to kazdy chyba klakson ma regulacje,dzieki ktorej jestesmy w stanie wydobyć z niego rozne dźwieki, więc np u mnie w miniaku po jakims czasie poprostu srubka regulujaca sie wykrecila i nie wydawal zadnego dxwieku,sprawdź to..
jesli jednak coś w nim lata,czy cos, a tobie nie chce się tego naprawiac, to kup byle jaki klakson,nawet w sklepie fiata,czy jakimkolwiek innym, może nie bedziesz musial zaplacić za przesylkę i może wyjdzie taniej... pozdrawiam Remik
jesli jednak coś w nim lata,czy cos, a tobie nie chce się tego naprawiac, to kup byle jaki klakson,nawet w sklepie fiata,czy jakimkolwiek innym, może nie bedziesz musial zaplacić za przesylkę i może wyjdzie taniej... pozdrawiam Remik
Re: Klakson
To stary grat jest ony klakson, ale pogrzebię przy nim...
Co do tego z Allegro chodziło mi raczej o jakiś kierunek, a nie ten konkretny model. Jak to w Mini bywa, różne pułapki się po drodze mogą objawić
Co do tego z Allegro chodziło mi raczej o jakiś kierunek, a nie ten konkretny model. Jak to w Mini bywa, różne pułapki się po drodze mogą objawić
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Klakson
Ja bym sprawdził czy sam klakson jest dobrze dorkręcony,do klaksonu dochodzi tylko kabelek z prądem, a masę łapie z karoseri. Jeśli jest źle dokręcony, jakaś lipna śrubka, sporo lakieru w danym miejscu lub rdzy to może nie łapać solidnie masy i dlatego skrzeczał, a teraz wogóle może nie łapać
Prosty sposób na sprawdzenie: wykręcić, przycisnąć do minusowego bieguna na akumulatorze a z plusowego pociągnąć jakiś kabelek i podłączyć. Jak się odezwie to dobrze, wkręcić porządnie na miejsce A jak nie no to winny jest sam klakson.
Zakładam, że skoro skrzeczał to dostaje prąd. Ale w sumie zaczyna się od sprawdzenia, czy na pewno prąd do klaksonu dochodzi. Tak więc próbniczek w ręke i badamy.
Powodzenia.
Prosty sposób na sprawdzenie: wykręcić, przycisnąć do minusowego bieguna na akumulatorze a z plusowego pociągnąć jakiś kabelek i podłączyć. Jak się odezwie to dobrze, wkręcić porządnie na miejsce A jak nie no to winny jest sam klakson.
Zakładam, że skoro skrzeczał to dostaje prąd. Ale w sumie zaczyna się od sprawdzenia, czy na pewno prąd do klaksonu dochodzi. Tak więc próbniczek w ręke i badamy.
Powodzenia.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Malina
- Swój Człowiek
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 lis 2005, 15:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Re: Klakson
Looknij sobie na coś takiego,może Ci się spodoba znalezione w allegro.
NAWET PORZĄDNE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ
Re: Klakson
Już po sprawie. Jak wiadomo, każde urządzenie działa lepiej, jak ma podłączone kabelki
Przyczepiłem kabelek (któren się odczepił był) i hula (też mi sensacja )! Dzięki za rady i alternatywne źródła sygnału
Przyczepiłem kabelek (któren się odczepił był) i hula (też mi sensacja )! Dzięki za rady i alternatywne źródła sygnału