tess pisze:Witaj
Twoje uwagi dotyczą pakietu zakładanego dodatkowo a nie wersji limitowanej o której jest mowa w materiale. Wersja limitowana była tak wyposażona jak to przedstawili w materiale, wiec nie wygaduje bzdur jakie mu zarzucasz. Faktycznie kit zawierał tylko kompresor wydech głowice filtr powietrza wtryski i inny program. Tak było na początku w 2002 i 2003 roku. Nie wiem jak to się później zmieniło. Co do mocy to moje subiektywne wrażenia z jazdy przed zamontowaniem i po, wskazują na znaczne różnice. Ale są one subiektywne, a na hamowni jeszcze nie byłem bo nie chcę się ew. zbulwersować. Ale kto wie czy się w końcu nie wybiorę.
Pozdrawiam
Jerzy
siemka....
wydaje mi się że błądzisz i to bardzo... nie chce mi się rozwodzić ani zaczynać technicznej duskusji żeby udowadniac moją wiedze w tym temacie zebym nie wyszedł na jakiegoś pyszałka ale najgorsze jest to że mając o temacie blade pojcie mącisz niepotrzebne innym forumowiczom
Po pierwsze
Zarzucam prowadzącemu / kierowcy brak kompetencji w temacie znajmości MINI a nie podwazam jego umiejetności jako kierowcy. Niby skad ma taką obszerną wiedzę ? Spędza setki godzin na forach internetowych poświęconych tematyce Mini ? Powtarza jak papuga to co powiedzieli mu panowie z BMW a wiesz mi że nie mają oni wielkiej kompetencji...
Po drugie
Nie słyszałem o żadnej wersji limitowanej ... JEDYN? wersją limitowaną był Mini Cooper JCW GP (700 sztuk, wyszedł w pierwszej połowie 2006 roku) ) ale to inna bajka (218 KM, 250 NM , rozpórka zamiast tylnych siedzeń , odelzony (brak ksenonów, halogenów, pakietu Harmann Kardon itp) , zawias Worksa, fotele
Recaro a nie Worksa !
Standardowy pakiet works obejmuje: zmodyfikowana głowica, zmodyfikowany kompresor, większa puszka filtra powietrza, wydech, zmienione oprogramowanie, hamulce przód Worksa.
Taki zestaw NIGDY nie był limitowany w żadnym roczniku (mój jest z przełomu 2005 / 2006)
DODATKOWO można zamówić sobie fotele Worksa, zawieszenie Worksa, spojler Worksa etc.. ale tylko jako dodatkowe akcesoria...
Miniak złozony w tej konfiguracji przez BMW Polska miał prawdopodobnie byc demonstracją możliwości potencjału BMW MINI ale chyba im troche nie wyszło .. nawsadzali do niego bezmyślnie niemal wszystkie akcesoria jakie były dostepne w katalogu:
Z tego co ja zauważyłem auto z tesu posiada:
- pakiet tuningowy worksa (czyli tuning silnika na 210 KM z hamulcami przód)
- pakiet aero zderzak tył, progi, zderzak przód oraz NIEKOMPLETNY GRILL Aero (niekompletny gdyż cześć górna to standardowy grill od wersji S a częśc dolna od pakietu Aero... dlaczego tak zrobili ? Może to byla wersja limitowana
)
- halogeny przód
- fotele sportowe John Cooper Works drogie i niewygodne (zdecydowanie lepsze byłyby fotele z wersji GP czyli miniakowe Recaro)
- pakiety chrono , chili + inne pierdoły do wyposażenia środka
Następnym razem jeżeli wejdziesz w polemikę przygotuj się bardziej
P.S. Co do nietrzymania mocy przez Worksy - wszystko spowodowane było złym oprogramowaniem. Komputer ECU miał standardowy program / mapę od wersji S i po przeprogramowaniu samochód deklarował się moca podawaną przez producenta. Przypadłość ta trapiła chyba wszystkie Worksy sprzedane do Polski zarówno te które przyjechały jako worksy z fabryki (jak mój) jak tez i zestawy tuningowe do wersji S.
Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą