Strona 1 z 1

Klatka bezpieczenstwa - budowa i przepisy

: 15 kwie 2007, 13:49
autor: XanderQkla
pierwsze pytanko:

Szukam kogos kto mi uczyni takie oto cosik o ktorym mowa w temacie, oczywizda Krakow i okolice (takie koleczko wogol Krakowa do 150 km)
Slyszalem o takim jednym, ktorego imie/pseudo jest Siekiera zdaje z Dobczyc, jak ktos posiada kontakt to bardzo bym prosil...

drugie pytanko:

Jak to jest z przepisami, homologacja, na jakiej zasadzie dostaje sie homologacje, kto ja daje i takie tam - dzielcie sie wszystkimi informacjami jakie posiadacie...?

Re: Klatka bezpieczenstwa - budowa i przepisy

: 15 kwie 2007, 14:05
autor: flapjck1
homologacja jest tylko do rajdow potrzebna

generalnie klatke buduje sie wg zalacznika J ( material , wzmocnienia, jakosc spawow - na to akurat warto miec jakies zaswiadczenie ze spawacz ma uprawnienia ) komisje na kjsach itepe badaja jakosc spawow na zasadzi eze jak cos marnie wyglada to niekonicznie moze byc dobrej jakosci

gliniarze nie maja prawa sie uczepic klatki pod warunkiem ze jest rozsadnie wykonana i ma w odpowiednich miejscach pianke ochronna

co do wykonawcy - ireco bb

ale sa tez chyba w kraku jacys kombinatorzy, jak znajde namiary to dam znac

pozdroo

Re: Klatka bezpieczenstwa - budowa i przepisy

: 15 kwie 2007, 14:10
autor: XanderQkla
Ireco ma dosc wysokie ceny... to odstrasza

Re: Klatka bezpieczenstwa - budowa i przepisy

: 15 kwie 2007, 15:25
autor: flapjck1
mi za klatke taka jak jest u piotrka soi powiedzieli 4 k
podstawowa 6 pkt to okolo 2,5 k