Strona 1 z 1

Dolot K&N do Coopera S

: 20 lut 2008, 20:32
autor: alanos
Zamontowalem wczoraj dolot typu typhoon do Miniaka.Wygląda ładnie.Myślałem że dzwiek sie zmieni na basowy,ale jednak chyba ze względu że jest kompresor to dzwiek pozostał taki sam.Jeśli chodzi o przyśpieszenie to jest wyrazne lepsze ,ale zapewne głownie dlatego że stary filtr wyglądał tak

http://img265.imageshack.us/my.php?imag ... 717sk1.jpg

producent obiecuje wzrost mocy o 3,9 KM,ale z doświadczenia wiem że bardziej one obniżaja moc maksymalan za to średnią moc poprawiają.tearz czeka mnie rolka+wydech
a tak to wygląda
[img=http://img219.imageshack.us/img219/8391/200802191716ig8.th.jpg]

[img=http://img219.imageshack.us/img219/884/200802191715cf1.th.jpg]

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 20 lut 2008, 21:15
autor: mr_iwo
Jeżeli ustrojstwo jest dedykowane to może i faktycznie ma szansę coś poprawić a nie zabrać :wink: ale dolot powietrza jest strasznie głupi :roll: Mogliby się bardziej wysilić...

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 20 lut 2008, 21:55
autor: Saint
Inżynierem chcesz być, podsuń im jakiś pomysł :razz:

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 21 lut 2008, 03:15
autor: dawid
hmmm alanos, tam gdzie masz stozek to u mnie jest akumulator ;)

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 21 lut 2008, 08:28
autor: alanos
Bo ty chyba masz R56?Do tego jeszcze chyba nie zrobili dolotu

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 11:46
autor: Gotti
alanos pisze:Bo ty chyba masz R56?Do tego jeszcze chyba nie zrobili dolotu


skoro aku pod maską to r50.

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 12:00
autor: dawid
tak r50,a wy gdzie macie? w bagazniku?

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 12:45
autor: alanos
Ta w bagażniku.Ja mam R53

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 14:43
autor: mr_iwo
Saint pisze:Inżynierem chcesz być, podsuń im jakiś pomysł :razz:

Wg mnie po prostu za krótka jest ta rura... kombinowałbym jej przedłużenie tak, żeby poprowadzić ją po prawej stronie rury idącej do stożka i wepchnął ją pod filtr. Ze zdjęcia dokładnie nie widać ile tam jest miejsca ale wydaje mi się, że jest to wykonalne. Do tego osłoniłbym go jakoś - teraz on bierze całe gorące powietrze z komory silnika (przerabiałem to w swoim aucie - spalanie przy potężnym 1,3 skoczyło na ponad 10l a przestało jechać - mowa o środku lata :wink: ) Dlatego szybko wyleczyłem się ze stożkowych filtrów bez odpowiedniego dolotu i konkretnej osłony :razz:

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 15:08
autor: Miniac
wygląda to ładnie ale faktycznie samo rozwiązanie jest sabe... Filtr powinien być w jakiejś szczelnej puszcze odgrodzony od komory silnika a do puchy puszczony nawiew zimengo powietrza albo filtr powietrza na początku rury dolotowej przy samym grillu (ale to lekki hardcore)
Przy tym K&N seryjny worksowy dolot chyba lepiej się spisze. Zresztą taki dolot można oficjalne zakupić i dołożyć do standardowej eSki tylko koszt pewnie większy

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 22 lut 2008, 15:55
autor: Gotti
ja chętnie sprzedam swój worksowy :razz:

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 23 lut 2008, 15:26
autor: Miniac
Gotti pisze:ja chętnie sprzedam swój worksowy :razz:

foteliki też ? :mrgreen:

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 23 lut 2008, 20:31
autor: dawid
Miniac pisze:foteliki też ? :mrgreen:


proponuje opatentowac tekst bo niedlugo bedzie tak popularny jak "frytki do tego" hehe :wink:

Re: Dolot K&N do Coopera S

: 24 lut 2008, 11:11
autor: Gotti
Miniac pisze:
Gotti pisze:ja chętnie sprzedam swój worksowy :razz:

foteliki też ? :mrgreen:


promocja kup fotele dostaniesz mini gratis w dalszym ciągu aktualna :mrgreen: