Strona 1 z 1
Reperaturki - blacharka
: 21 kwie 2008, 22:24
autor: PROCu
Interesuje mnie jakość elementów do napraw blacharskich które są dostępne na naszym rynku.
W jaki sposób należy je przygotować przed montażem.
W jednym z tematów było napisane, że w sieci inter cars można kupić niektóre z elementów Czy orientuje się ktoś czy to jeszcze jest dostępne?
Re: Reperaturki - blacharka
: 21 kwie 2008, 22:32
autor: Dejwid
Sprawdź
TU jeśli interesuje Cię Intercars
Re: Reperaturki - blacharka
: 21 kwie 2008, 22:47
autor: monsterk
Troche pospawałem sobie jednego miniaka ostatnio
i mam pogląd na częsci blacharskie jakie są dostepne z kraju i zagranicy. Napisz co bedziesz wymieniał a je postaram ci wskazać drogę co kupić i gdzie
Co do przygotowania blach to wszystko zależy jakie kupisz, ale to też nie zależy od dustrybutora jak np. Hadrian, na niektórych elementach jest podkład taki że papier ścierny go nie rusza a na nastepnych jest taki że podkład sam spada po przecięgnięciu paznokcia.
Ostatnio swój warsztat wyposarzyłem w zgrzewarkę do blach i przygotowyje miejsca zgrzewane podkładem wurtha, i wygląda to nieżle ale efekt bedzi widoczny za kilka lat. Najważniejsze wg mnie to pomalować miejsca przed spawaniem podkładem, a póżniej starać się wtrysnąc tam ponownie podkład i zabvezpieczenie do profili zamkniętych ale to wszystko zależy co się i gdzie spawa.
Pozdrawiam Michał
Re: Reperaturki - blacharka
: 21 kwie 2008, 23:03
autor: PROCu
Najważniejsza jest teraz podłoga - prawy lewy, przód oraz podłoga bagażnika.
Następne w kolejności będą progi reszta wyjdzie niebawem.
Po tylu latach pracy przy motocyklach gdzie dwie zespawane rurki nazwane stelażem potrafią kosztować np 600zł z wielką obawą patrzę na kawał blachy za 80zł. Dlatego też tak zastanawia mnie ta jakość
Re: Reperaturki - blacharka
: 22 kwie 2008, 10:40
autor: bohdanm
Uwaga na gwinty!!
Wymieniałem reperaturki mocowania wózka tylnego (kupowane w Limorze), lewa i prawa. W jednej były nakrętki z gwintem metrycznym, w drugiej calowym!! Również w przednim pasie były już gwinty metryczne. Czesto nakretki takie są moletowane i tylko wciśniete w blachę (tak jest przy reperaturkach mocowania wózka), dlatego żeby nie mieć później problemów z odkreceniem śruby dobrze jest je (nakrętki) dodatkowo spawnąć (póki jest dostęp)
pzdr
BM