Strona 1 z 1

Reperaturki - blacharka

: 21 kwie 2008, 22:24
autor: PROCu
Interesuje mnie jakość elementów do napraw blacharskich które są dostępne na naszym rynku.
W jaki sposób należy je przygotować przed montażem.

W jednym z tematów było napisane, że w sieci inter cars można kupić niektóre z elementów Czy orientuje się ktoś czy to jeszcze jest dostępne?

Re: Reperaturki - blacharka

: 21 kwie 2008, 22:32
autor: Dejwid
Sprawdź TU jeśli interesuje Cię Intercars

Re: Reperaturki - blacharka

: 21 kwie 2008, 22:47
autor: monsterk
Troche pospawałem sobie jednego miniaka ostatnio :wink: i mam pogląd na częsci blacharskie jakie są dostepne z kraju i zagranicy. Napisz co bedziesz wymieniał a je postaram ci wskazać drogę co kupić i gdzie :mrgreen:
Co do przygotowania blach to wszystko zależy jakie kupisz, ale to też nie zależy od dustrybutora jak np. Hadrian, na niektórych elementach jest podkład taki że papier ścierny go nie rusza a na nastepnych jest taki że podkład sam spada po przecięgnięciu paznokcia.
Ostatnio swój warsztat wyposarzyłem w zgrzewarkę do blach i przygotowyje miejsca zgrzewane podkładem wurtha, i wygląda to nieżle ale efekt bedzi widoczny za kilka lat. Najważniejsze wg mnie to pomalować miejsca przed spawaniem podkładem, a póżniej starać się wtrysnąc tam ponownie podkład i zabvezpieczenie do profili zamkniętych ale to wszystko zależy co się i gdzie spawa.
Pozdrawiam Michał

Re: Reperaturki - blacharka

: 21 kwie 2008, 23:03
autor: PROCu
Najważniejsza jest teraz podłoga - prawy lewy, przód oraz podłoga bagażnika.
Następne w kolejności będą progi reszta wyjdzie niebawem.

Po tylu latach pracy przy motocyklach gdzie dwie zespawane rurki nazwane stelażem potrafią kosztować np 600zł z wielką obawą patrzę na kawał blachy za 80zł. Dlatego też tak zastanawia mnie ta jakość

Re: Reperaturki - blacharka

: 22 kwie 2008, 10:40
autor: bohdanm
Uwaga na gwinty!!
Wymieniałem reperaturki mocowania wózka tylnego (kupowane w Limorze), lewa i prawa. W jednej były nakrętki z gwintem metrycznym, w drugiej calowym!! Również w przednim pasie były już gwinty metryczne. Czesto nakretki takie są moletowane i tylko wciśniete w blachę (tak jest przy reperaturkach mocowania wózka), dlatego żeby nie mieć później problemów z odkreceniem śruby dobrze jest je (nakrętki) dodatkowo spawnąć (póki jest dostęp)
pzdr
BM