Tak, taki właśnie syf zaraz zrobie.
Mam jedno pytanie:
Czy 998 (A+ '87) z Weberem nie będzie miało problemów typu "zadławie się jak mi tylko szurniesz gaz" czy to tylko wszystko kwestia wyregulowania gaźnika ?
(silnik od razu dostałby LBC 3-2-1 i pełen przelot do końca)
Pozdrawiam i prosze o wszelkie sugestie, pod i od-powiedzi.
DCOE 40 i 998
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: DCOE 40 i 998
napisz jakie sa skladowe twojego gaznika - wymiary dysz zwezek rurek itepe
generalnie idzie wyregulowac - najtrudniejsze do ogarniecia jest zjawisko turbodziury - dosc niestety czeste w silnikach bez przerobek
twoj silnik jest na wysokie czy niskie sprezanie? jak masz orginalna tabliczke znamionowa to mozesz dojsc po numerach do tego - ten pierwszy lepiej zniesie weberka
proponuje do tego zestawu jakis waleczek ciekawszy niz seria i moze modzenie w glowicy
generalnie idzie wyregulowac - najtrudniejsze do ogarniecia jest zjawisko turbodziury - dosc niestety czeste w silnikach bez przerobek
twoj silnik jest na wysokie czy niskie sprezanie? jak masz orginalna tabliczke znamionowa to mozesz dojsc po numerach do tego - ten pierwszy lepiej zniesie weberka
proponuje do tego zestawu jakis waleczek ciekawszy niz seria i moze modzenie w glowicy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow