Strona 1 z 1
MINI METRO TURBO
: 02 cze 2008, 14:59
autor: Gacek
Witam,
mam pytanie, mam do kupienia w dobrych pieniadzach silnik Mini Metro Turbo, staralem sie poszperac na forum o tym silniku niestety wiekszosc tematow jest napisana strasznie chaotycznie (nie chce kogos urazic:)). Mianowicie z jakimi przeróbkami tzreba sie liczyc aby ten silnik wstawic do miniaka (moj jest 93r British Open Classic), chodzi mi czy sam silnik podejdzie i jak w ym momencie z zawiasem i heblami. Podejzewam ze hamulce beda musialy byc wymienione a czy zawieszenie da rade?.
Pozdrawiam
i dzieki za wszelka pomoc
P.S. Jesli czyta to któryś z
Adminów bardzo proszę o dostęp do reszty forum, ponieważ jestem w klubie?
, skladka opłacona, karta odebrana
a dalej nie mam dostepu do czesci forum.
Re: MINI METRO TURBO
: 02 cze 2008, 16:09
autor: minimaniak
Gacek pisze:Witam,
mam pytanie, mam do kupienia w dobrych pieniadzach silnik Mini Metro Turbo, staralem sie poszperac na forum o tym silniku niestety wiekszosc tematow jest napisana strasznie chaotycznie (nie chce kogos urazic:)). Mianowicie z jakimi przeróbkami tzreba sie liczyc aby ten silnik wstawic do miniaka (moj jest 93r British Open Classic), chodzi mi czy sam silnik podejdzie i jak w ym momencie z zawiasem i heblami. Podejzewam ze hamulce beda musialy byc wymienione a czy zawieszenie da rade?.
Pozdrawiam
i dzieki za wszelka pomoc
P.S. Jesli czyta to któryś z
Adminów bardzo proszę o dostęp do reszty forum, ponieważ jestem w klubie?
, skladka opłacona, karta odebrana
a dalej nie mam dostepu do czesci forum.
KUPUJ
a zgłoszenie wypełnione
Re: MINI METRO TURBO
: 02 cze 2008, 17:39
autor: flapjck1
kupuj ale tylko wtedy gdy jest to komplet i sprawny - doprowadzenie silnika turbo do uzytku to jakies 5 k pln
oprocz silnika musisz miec aparat zaplonowy , modul elektroniczny do sterowania zaplonem kolektory ssacy i wydechowy + turbina z plenum
silnik powinien byc wyposazony w chlodnice oleju
montaz czegos takiego w mini = dziura w scianie grodziowej / opiera sie o belke sciany przedniej / do obejscia ale trzeba rzezbic kolektr wydechowy samemu
Re: MINI METRO TURBO
: 02 cze 2008, 22:02
autor: Konrad K_2
flapjck1 pisze:do obejscia ale trzeba rzezbic kolektr wydechowy samemu
albo przerobić scianke
Re: MINI METRO TURBO
: 02 cze 2008, 22:06
autor: Saint
flapjck1 pisze:kupuj ale tylko wtedy gdy jest to komplet i sprawny - doprowadzenie silnika turbo do uzytku to jakies 5 k pln
oprocz silnika musisz miec aparat zaplonowy , modul elektroniczny do sterowania zaplonem kolektory ssacy i wydechowy + turbina z plenum
silnik powinien byc wyposazony w chlodnice oleju
montaz czegos takiego w mini = dziura w scianie grodziowej / opiera sie o belke sciany przedniej / do obejscia ale trzeba rzezbic kolektr wydechowy samemu
+ gaźnik hiff 44 w wersji uszczelnianej, tudzież gaźnik z R5 GTT , tudzież Dellorto z Lotusa Esprita
+ wywalenie lub przesunięcie nagrzewnicy (troche wchodzi w światło turbiny)
Re: MINI METRO TURBO
: 03 cze 2008, 14:26
autor: domino1985
Ja bym się ani chwili nie zastanawiał gdybym miał okazję kupić Metro Turbo, od bardzo dawna marzę o posiadaniu tego rodzynka... będzie z 10 lat ...
ale za nic w świecie bym nie pozbawiał go silnika żeby przerzucić go do Miniaka ... szkoda auta ...
Re: MINI METRO TURBO
: 03 cze 2008, 16:33
autor: domino1985
Od 11 lat mamy w rodzinie Rovera Metro (czasy gdy marka Rover wywoływała salwy śmiechu wśród rodaków i była u nas kompletnie nie znana)
ojciec ma zamiłowanie do nietuzinkowych samochodów (wcześniej jeździł Seatem Ronda) a że jest on też motoryzacyjnym majsterkowiczem to zajmował się dorywczo serwisem tych samochodów
i jednym z pierwszych był właśnie piękny biały MG Metro Turbo
ahh... cudowna maszyna
może kiedyś uda mi się zrealizować to marzenie
póki co jedynym elementem jaki do niego posiadam jest oryginalny zbiornik paliwa
Re: MINI METRO TURBO
: 04 cze 2008, 08:15
autor: Konrad K_2
to sie nazywa "zaraza mini"