Proszę o kilka porad dot. przeróbek silnika ;)
: 28 lip 2008, 00:57
Witam ponownie
Przeróbki silnika już powoli zaczynać czas.
Mam więc 2 pytania :
1. Mam zamiar wstawić gaźnik Dollerto DHLA45 i tu pojawia się mały problem ; jak wiadomo aparat zapłonowy ma bączek , który połączony jest z gaźnikiem przewodem , przez który idzie powietrze, a gaźnik DHLA45 nie będzie miał takiego połączenia. Co zrobić? Czy będzie działał aparat zapłonowy bez tego połączenia??
2. Mam pompę hamulcową taką jak montowana była w Miniakach z 91' i wzwyż , i ta też jest połączona przewodem tylko, że z kolektorem dolotowych,a nowy kolektor nie będzie miał takowego wejścia na ten przewód. Czy jest on konieczny do sprawnego działania pompy?? Czy po założeniu DHLA45 z nowym kolektorem będę mógł zaślepić wyjście tego przewodu u pompy??
Proszę o pomoc
Serdecznie pozdrawiam
Szymon
Przeróbki silnika już powoli zaczynać czas.
Mam więc 2 pytania :
1. Mam zamiar wstawić gaźnik Dollerto DHLA45 i tu pojawia się mały problem ; jak wiadomo aparat zapłonowy ma bączek , który połączony jest z gaźnikiem przewodem , przez który idzie powietrze, a gaźnik DHLA45 nie będzie miał takiego połączenia. Co zrobić? Czy będzie działał aparat zapłonowy bez tego połączenia??
2. Mam pompę hamulcową taką jak montowana była w Miniakach z 91' i wzwyż , i ta też jest połączona przewodem tylko, że z kolektorem dolotowych,a nowy kolektor nie będzie miał takowego wejścia na ten przewód. Czy jest on konieczny do sprawnego działania pompy?? Czy po założeniu DHLA45 z nowym kolektorem będę mógł zaślepić wyjście tego przewodu u pompy??
Proszę o pomoc
Serdecznie pozdrawiam
Szymon