Mini na B1
Moderator: flapjck1
Mini na B1
Witam wszystkich forumowiczow!
Przymierzam sie do zakupu mini i jego przerubce na Kat. B1 masa wlasna 550kg.
Co o tym myslicie?
Czy jest to wykonalne?
Co mozna z mini wyciagnac?
Moze ma ktos jakies doswiadczenia?
Co uwazalibyscie za dobra baze? (jaki silnik, ktory rocznik)
Z gory dziekuje i Pozdrawiam
Szalap
Przymierzam sie do zakupu mini i jego przerubce na Kat. B1 masa wlasna 550kg.
Co o tym myslicie?
Czy jest to wykonalne?
Co mozna z mini wyciagnac?
Moze ma ktos jakies doswiadczenia?
Co uwazalibyscie za dobra baze? (jaki silnik, ktory rocznik)
Z gory dziekuje i Pozdrawiam
Szalap
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini na B1
Zaczne grzecznie.
Witamy.
Informuje ze mamy na tym forum dość zaawansowaną opcje, niespotykaną często, jest to mianowicie opcja "szukaj" . Wpisujesz w niej frazy (wyrazy) które chcesz odnaleźć w napisanych przez innych użytkowników postów. Zaręczam że warto skorzystać z tego wpierw.
Co do Twoich pytań to szybkie odpowiedzi w kolejności:
Kupa.
Wykonalne.
Czasami wyciągam drobne.
To bardzo osobiste pytanie
Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)
Tyle.
Witamy.
Informuje ze mamy na tym forum dość zaawansowaną opcje, niespotykaną często, jest to mianowicie opcja "szukaj" . Wpisujesz w niej frazy (wyrazy) które chcesz odnaleźć w napisanych przez innych użytkowników postów. Zaręczam że warto skorzystać z tego wpierw.
Co do Twoich pytań to szybkie odpowiedzi w kolejności:
Kupa.
Wykonalne.
Czasami wyciągam drobne.
To bardzo osobiste pytanie
Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)
Tyle.
Zawodowy Szyderca
Re: Mini na B1
Odpowiem grzecznie
Czesto uzywam opcji "szukaj" poniewaz czesto siedze na innych forach i znalazlem odpowiedzi ale nie do wszystkich moich pytan i myslalem ze bedzie na forum osoba bardziej kopetentna i odpowie mi na pytania np tak:
Polecam mini z rocznik X i silnikem X. Robilem kiedys taki projekt jest to wykonalne. Ze srodka mozna wyciagnac
- xxx
- xxx
- xxx
A nie odpowiedzi np:
"da sie zrobic ale oni patrza na to co jest wbite w dowodzie, jest to drogie i najlepiej poczekaj 2 lata"
Pytam od strony technicznej poniewaz zalatwienie papierkowej roboty to nic trudnego. "I nie pytam ile to kosztuje?"
Przepraszam jak kogos urazilem.
Dziekuje panu swietemu za odpowiedz.
I czekam az ktos pomocny mi odpowie na pytania i mnie zrozumi.
Pozdrawiam
PS."Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)" nie przypominam sobie zebym napisal ze chce go zniszczyc
Czesto uzywam opcji "szukaj" poniewaz czesto siedze na innych forach i znalazlem odpowiedzi ale nie do wszystkich moich pytan i myslalem ze bedzie na forum osoba bardziej kopetentna i odpowie mi na pytania np tak:
Polecam mini z rocznik X i silnikem X. Robilem kiedys taki projekt jest to wykonalne. Ze srodka mozna wyciagnac
- xxx
- xxx
- xxx
A nie odpowiedzi np:
"da sie zrobic ale oni patrza na to co jest wbite w dowodzie, jest to drogie i najlepiej poczekaj 2 lata"
Pytam od strony technicznej poniewaz zalatwienie papierkowej roboty to nic trudnego. "I nie pytam ile to kosztuje?"
Przepraszam jak kogos urazilem.
Dziekuje panu swietemu za odpowiedz.
I czekam az ktos pomocny mi odpowie na pytania i mnie zrozumi.
Pozdrawiam
PS."Jakiś paść tani (skoro i tak pójdzie pod nóż)" nie przypominam sobie zebym napisal ze chce go zniszczyc
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini na B1
Wyciągnąć trzeba prawie wszystko zostają tylko fotele z kompozytu plus:
- zamiast tylnego wózka belka i gwintowane amortyzatory ze sprężynami
- usunięcie podnośników szyb a szyby boczne z poliwęglanu
- klapy przód tył, poszycia drzwi z kevlaru lub żywicy
- lekkie felgi np. Revolution
- zbiornik paliwa z aluminium
wtedy masz wagę ok. 500kg przy silniku 1,3 ( 1,0 będzie minimalnie lżejszy )
Spi i Mpi pomijać bokiem tak samo modele z otwieranym dachem. Najlepiej jakiś "goły" model bez ekstra wyposażenia.
- zamiast tylnego wózka belka i gwintowane amortyzatory ze sprężynami
- usunięcie podnośników szyb a szyby boczne z poliwęglanu
- klapy przód tył, poszycia drzwi z kevlaru lub żywicy
- lekkie felgi np. Revolution
- zbiornik paliwa z aluminium
wtedy masz wagę ok. 500kg przy silniku 1,3 ( 1,0 będzie minimalnie lżejszy )
Spi i Mpi pomijać bokiem tak samo modele z otwieranym dachem. Najlepiej jakiś "goły" model bez ekstra wyposażenia.
Re: Mini na B1
Wielkie Dzieki!!
PS.a wiesz moze czy samochod przejdzie przeglad jak szyby boczne zmienie na plexe albo poliwęglan?
PS.a wiesz moze czy samochod przejdzie przeglad jak szyby boczne zmienie na plexe albo poliwęglan?
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini na B1
Zależy, kto go będzie robił
Jak chcesz żyć to zapomnij o plexi ( w razie wypadku może pociąć jak nóż )tylko poliwęglan
Jak chcesz żyć to zapomnij o plexi ( w razie wypadku może pociąć jak nóż )tylko poliwęglan
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini na B1
szalap pisze:nie przypominam sobie zebym napisal ze chce go zniszczyc
Czy ja napisałem o niszczeniu? Nie, tylko o patroszeniu, jak to rozwinął Piotr:
Piotr Topór pisze:Wyciągnąć trzeba prawie wszystko zostają tylko fotele z kompozytu plus:
- zamiast tylnego wózka belka i gwintowane amortyzatory ze sprężynami
- usunięcie podnośników szyb a szyby boczne z poliwęglanu
- klapy przód tył, poszycia drzwi z kevlaru lub żywicy
- lekkie felgi np. Revolution
- zbiornik paliwa z aluminium
wtedy masz wagę ok. 500kg przy silniku 1,3 ( 1,0 będzie minimalnie lżejszy )
Spi i Mpi pomijać bokiem tak samo modele z otwieranym dachem. Najlepiej jakiś "goły" model bez ekstra wyposażenia.
Aha, poszycia drzwi nie z żywicy tylko chyba chodziło Ci o laminat.
Zawodowy Szyderca
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini na B1
PRZESADZACIE wypatroszony miniak z fotelami wazy mniej niz 500 bez wycinania itd - no troche zardzewiały tylko
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini na B1
Ważyłeś, że tak piszesz?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini na B1
Wobec tego waga była nielegalizowana
Re: Mini na B1
a mój chyba nigdy nie był ważony, bo w stanie gotowym ciagle w dowodzie ma 0kg dobry zadatek na B1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini na B1
watek powiela tematy
dla autora delikatne ostrzezenie dla reszty reprymenda
blok !!!
znalezc stary watek i tam kontynuowac
dla autora delikatne ostrzezenie dla reszty reprymenda
blok !!!
znalezc stary watek i tam kontynuowac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow