Strona 1 z 1

Dziura i po run flacie

: 04 paź 2008, 19:21
autor: tricky10
Ostatnio wpadlem w ogromna dziure 2 m srednicy 20 ck glebokosci !! Jechalem za kolesiem no i bach pekla opona ale musze przyznac ze jest neizly ten runflat pomimo calkowitego "zejscia" powietrza mozna bylo minaiczem jechac.
Ale tu moje pytanko okazalo sie ze w zawieszeniu cos tam lekko uznalo uszczerbku i potrzebuje od Was jakiejs informacji na temat sklepow na slasku ktore specjalizuja sie w takich rzeczach
dokaldnie chodzi o sworzen wahacza wewnetrzny przy trawersie kolo przod prawy

dzwonilem juz do klku ale odsylaja mnie do serwisu bmw co mi sie nie bardzo usmiecha

Re: Dziura i po run flacie

: 25 paź 2008, 20:49
autor: Cooper1987s
Nie ma to jak runflat. Sam mam te gumy i szczerze bardzo żałuję!! Ponieważ po przebiciu opony na gwoździu usłyszałem od pana wulkanizatora, że "PRODUCENT NIE PRZEWIDZIAŁ WULKANIZACJI" no i co za tym idzie kup se pan nową opnę bo ta która ma miesiąc jest do wyrzucenia. Noo miło drugą przebiłem po 3 miechach. I do dzisiaj mam mieszane uczucia co do gum nie przebijających się. A odnośnie części do MIni One/Cooper i S to ja zaopatrzam sie w hurtowniach motoryzacyjnych: Edpol lub Hart zdarza sie się trzeba czekać do max tygodnia. Ale ceny są diametralnie różne od tych salonowych, naprawdę warto.

Re: Dziura i po run flacie

: 26 paź 2008, 17:26
autor: Miniac
Cooper1987s pisze:Nie ma to jak runflat.... I do dzisiaj mam mieszane uczucia co do gum nie przebijających się....


nie lubię i nie używam runflatów ale coś pitolisz ... Jakich gum nie przebijajacych się ? :roll:
To nie są kuloodporne opony stosowane do opancerzonych limuzyn tylko opony umożliwiające kontynuowanie jazdy po przebiciu przy zerowym ciśnieniu :mrgreen:
BTW taką oponę także można "zakleić" jezeli została przebita w miejscu gdzie jest bieznik czyli na tej powierzchni styku opony z asfaltem. Jeżeli bok opony zostanie uszkodzony to już inna bajka bo własnie barki run-flatów są wzmacnianie i tym się różnią od typowych oponek.