Przednia szyba

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

mini81

Przednia szyba

Post autor: mini81 »

Witam wszystkich.
Posiadam Mini One 1600 z 2006roku.Ostatnio miałem dużego niefarta, jadąc drogą spadała mi gałązka na przednią szybę i szyba pękła. Nie jest to duże pękniecie ale widoczne. Moja prośba polega na tym iż chciałbym się dowiedzieć od kogo można kupić szybkę, chciałbym szybę najlepiej z tego samego roku, nie znam się na oznaczeniach na tej szybie. Chciałbym też jakieś info kto najlepiej by mi ją wstawił. Najlepiej z okolic Krakowa ostatecznie Warszawa i Śląsk. Dodam, że u dilera powiedzieli mi 1500 zł z wymianą. Spłukałem się na ten samochód i 1500zł to sporo Pozdrawiam i dziękuję z góry.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posiadane auto: Clubman JCW LCI

Re: Przednia szyba

Post autor: pididi »

Olać dilera IMO, bo płacisz za znaczek Mini - producentem szyb jest Sekurit.
Google -> "szyby Sekurit Kraków" -> http://www.euroglas.com.pl/37.htm
Nie zaszkodzi zapytać o cenę. Nie wiem jak z szybami do Miniaka, jeśli nie będzie to trzeba poszukać trochę: Panorama Firm, Onet katalog, ogólnie Google :razz:
Można też uderzyć do Pilkingtona i firmy Jaan - z nimi mieli styczność znajomi i żadnych zastrzeżeń. Życzę powodzenia :mrgreen:

pzdr, pdd
ravestation

Post autor: ravestation »

jeśli szyba z tego roku co masz auto to chyba szukać tylko rozbitka na allegro...
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik

Wszystko zależy od ceny, bo cena szyby, nawet używanej, na Allegro może być wyższa niż nówka prosto od producenta. Handlarze części od Mini mają często ceny z kosmosu!
A skoro chodzi o przednią, to: nowa bez zarysowań > stara i porysowana :smile:
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posiadane auto:

Post autor: dawid »