Witam Serdecznie Szanownych Forumowiczów po raz pierwszy,
mam problem w moim MCS_2003....
przy szybkim przyśpieszaniu powstaje w kabinie fatalny zapach-swąd spalenizny,
pasek klinowy żebrowany jest OK...nie ślizga się, sprzęgło jest też w porządku, wszystkie izolacje termiczne układu wydechowego są w porządku...'autorytety' w ASO są kaputt na powyższy temat...a Wy Szanowni Forumowicze, może ktoś z Was coś takiego przerabiał!?
Pozdrawiam.
Swąd spalenizny w MCS_2003
Re: Swąd spalenizny w MCS_2003
Witamy Mój ojciec ma w aucie taki sam problem... nie jest to w Miniaku, ale jest dokładnie to samo. Wyjaśniają to tym, że klimatyzacja zasysa powietrze i do wnętrza trafiają mimo wszystko śmierdzące spaliny. Jest to tylko przy odpaleniu i ruszeniu przez około 2 minuty, później jest już ok, aż do ponownego odpalenia
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2009, 19:12 przez Voyth, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Swąd spalenizny w MCS_2003
Voyth pisze:Witamy Mój ojciec ma w aucie taki sam problem... nie jest to w Miniaku, ale jest dokładnie to samo. Wyjaśniają to tym, że klimatyzacja zasysa powietrze i do wnętrza trafiają mimo wszystko śmierdzące spaliny. Jest to tylko przy odpaleniu i ruszeniu przez około 2 minuty, później jest już ok, aż do ponowneggo odpalenia
...swąd to 'pół biedy' boje się raczej sytuacji bardziej niebezpiecznej; pożaru, ale to co opisałeś wydaje się prawdopodobne (też myślałem o klimatyzacji i zasysaniu)...mini wytwarza dużą turbulencje (na brudnej drodze mały deszcz, a tylna szyba natychmiast czarna od osadu).
Pozd.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Swąd spalenizny w MCS_2003
ja_ja pisze:Witam Serdecznie Szanownych Forumowiczów po raz pierwszy,
mam problem w moim MCS_2003....
przy szybkim przyśpieszaniu powstaje w kabinie fatalny zapach-swąd spalenizny,
pasek klinowy żebrowany jest OK...nie ślizga się, sprzęgło jest też w porządku, wszystkie izolacje termiczne układu wydechowego są w porządku...'autorytety' w ASO są kaputt na powyższy temat...a Wy Szanowni Forumowicze, może ktoś z Was coś takiego przerabiał!?
Pozdrawiam.
...przerabiałem to zagadnienie...z lęku przed pożarem,
a wiec:
1. zamknij całą wentylację- brak nawiewu, zamknięte wszystkie wloty went., jeśli masz szyber-dach, też go zamknij.
2. zrób próbę ostrego przyspieszenia (2-3 razy)...
3. jeśli będzie efekt pozytywny (brak swądu)...to wentylacja, która zasysa spaliny.
Saluti
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti