Cooper mk1 mk2

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

liczi

Re: Cooper mk1 mk2

Post autor: liczi »

mozna jakies foto?
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Cooper mk1 mk2

Post autor: Saint »

A nie CAM 4180? Jeżeli tak, to jest to zwykła z 998 ccm po 80-tym roku.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Cooper mk1 mk2

Post autor: se7ven »

Masz fazki na gniazda przystosowane do benzyny Pb. Standart głowica 998. Pomierz średnice zaworów bo może być jakaś tuningowa ( ale to widać po kanałach ) :wink:
( HEAD UNIPART UNLEADED SMALL BORE
Completely rebuilt by Mini Mania, set up for unleaded fuel with hardened valve seats and completely assembled with valves and springs. Based on the CAM4810 late model casting; NO smog ports.)
Awatar użytkownika
m.t.design
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 365
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa,Piaseczno
Kontakt:

Re: Cooper mk1 mk2

Post autor: m.t.design »

A co masz na wymianę i czego szukasz ?
Awatar użytkownika
m.t.design
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 365
Rejestracja: 06 lis 2007, 21:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa,Piaseczno
Kontakt:

MK I

Post autor: m.t.design »

mam uszy do zderzaków, bo same zderzaki są powgniatane
ODPOWIEDZ