Cooper mk1 mk2
Moderator: flapjck1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Cooper mk1 mk2
A nie CAM 4180? Jeżeli tak, to jest to zwykła z 998 ccm po 80-tym roku.
Zawodowy Szyderca
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Cooper mk1 mk2
Masz fazki na gniazda przystosowane do benzyny Pb. Standart głowica 998. Pomierz średnice zaworów bo może być jakaś tuningowa ( ale to widać po kanałach )
( HEAD UNIPART UNLEADED SMALL BORE
Completely rebuilt by Mini Mania, set up for unleaded fuel with hardened valve seats and completely assembled with valves and springs. Based on the CAM4810 late model casting; NO smog ports.)
( HEAD UNIPART UNLEADED SMALL BORE
Completely rebuilt by Mini Mania, set up for unleaded fuel with hardened valve seats and completely assembled with valves and springs. Based on the CAM4810 late model casting; NO smog ports.)
- m.t.design
- Swój Człowiek
- Posty: 365
- Rejestracja: 06 lis 2007, 21:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa,Piaseczno
- Kontakt:
Re: Cooper mk1 mk2
A co masz na wymianę i czego szukasz ?
- m.t.design
- Swój Człowiek
- Posty: 365
- Rejestracja: 06 lis 2007, 21:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa,Piaseczno
- Kontakt:
MK I
mam uszy do zderzaków, bo same zderzaki są powgniatane