Strona 1 z 14
Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 00:32
autor: Bochen
Stało się. Po pół roku poszukiwań, rozterek i przemyśleń zdecydowalismy się z Tatą na zakup Miniaka. Po dosyć męczącej podróży do Monachium obejrzelismy wreszcie cudo. Oczywiście, jak to bywa, wlasciciel troszeczke ukrył w opisie rzeczy które trzeba zrobić, ale nie ma tragedii.
Autko prowadzi się wspaniale. Nie sprawia w zasadzie żadnych problemów, 1000 km przejechal bez zająknięcia. Jedna rzecz mnie troche denerwuje, a mianowicie wskaźnik paliwa który pokazuje full tylko wtedy gdy faktycznie jest full, a 100 km dalej pokazuje empty. No ale to chyba zrobie we własnym zakresie. Jeżeli chodzi o blachę, do zaspawania jest dziura w progu. Pare parchli tu i ówdzie, ale generalnie nie jest źle. samochód chyba mial lekkiego dzwona, ale pewnosci brak ;]
teraz trzeba cudo doprowadzić do stanu idealnego i cieszyć się wiatrem we włosach!
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 00:34
autor: Bochen
aktualnie auto spi spokojnie w garazu. mam nadzieję że poznam fanów mini z łodzi ;]
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 09:25
autor: icemac
gratulacje auta
P.S.
jak będziesz go robił to zrób dokładnie, aby za "chwile" znów coś nie wyskoczyło
jeśli chodzi o wskaźnik to sprawdź pływak, może się uzwojenia już wytarły i pokazuje tylko skrajne pozycje
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 10:39
autor: bartek
ladny. gratulacje!!
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 11:15
autor: Konrad K_2
ładny , ale nie pal w nim
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 11:19
autor: bartek
Konrad K_2 pisze:ładny , ale nie pal w nim
kondziu daj chłopakowi spokój!!!
kupił niech pali jak chce.
ja pale w swoim i niema takiej opcji aby ktos mi tego zabronił.
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 12:48
autor: Konrad K_2
szkoda tapicerki
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 14:01
autor: liczi
Konrad K_2 pisze:szkoda tapicerki
..chyba zdrowia, ja u siebie też palę
gratulacje zakupu, oby służył i się nie znudził
ps: jakie koszta zakupu??
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 lip 2009, 20:35
autor: Bochen
Dziekuje bardzo za gratulacje
postaram się pózniej wrzucić pare zdjęć. Samochód jutro ląduje u mechanika gdyż trzeba zaspawac przedmuch w wydechu i auto znowu będzie fajnie mruczec (wydech rc40). Następnie trzeba będzie znaleźć dobrego blacharza w okolicach Łodzi żeby wyspawac próg. Konkret zabezpieczenie antykorozyjne i może poprawkę lakieru tez się zrobi. Co do palenia w środku to skutecznie odstrasza mnie od tego wypalona dziura w podsufitce (jak to zamaskowac?
)
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 13 lip 2009, 16:14
autor: minimaniak
Co do wskaźnika to albo pływak z dziurką, albo wymiana na nowy kompletny do MPI
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 13 lip 2009, 16:38
autor: Sadam
minimaniak pisze:Co do wskaźnika to albo pływak z dziurką, albo wymiana na nowy kompletny do MPI
raczej stawiam na wymianę niestety, ostatnio taki przypadek miałem w rękach
a sprawdzić można prosto tylko potrzebny drugi pływak
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 15 lip 2009, 20:50
autor: Bochen
Dziekuje bardzo za rady i opinie. Poza plywakiem mam mały problem. Za cholerę nie mogę znaleźć w Polsce opon yokohama 175/50/13. Szukam i szukam i nic. Może ktoś wi skąd mozna sciagnac w Polsce ten rozmiar? Jeżeli się nie uda to będę szukał w Rzeszy.
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 15 lip 2009, 21:16
autor: se7ven
Opon 175/50/13 - do "normalnej" jazdy jest dużo na rynku np. FULDA, BARUM, DUNLOP itd.
Jak nie masz wysokich wymagań to wg Kodeksu Drogowego każda jest dobra.
Celujesz w YOKO to najszybciej z UK.
opony
: 15 lip 2009, 22:00
autor: m.t.design
yoko najszybciej z Niemiec, fulda to "G" , BARUM też nie najlepsza...opony to bezpieczeństwo bez względu na kodeks
kup sobie continental 195/ 45chyba. wbrew pozorom szerokośc taka sama jak 175 bo guma inaczej się układa, jedziłem, ścigałem... jest super lepsza od yoko..
cena też przyzwoita i dostępna
opony
: 15 lip 2009, 22:03
autor: m.t.design