Strona 1 z 1

MANIFOLD INLET

: 18 sie 2009, 15:23
autor: icemac
do czego podipiąć te dwie "rurki" wejście/wyjście biegnące wzdłuż kolektora ??

http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg

dziękuję za informację

Re: MANIFOLD INLET

: 18 sie 2009, 15:38
autor: humin
icemac pisze:do czego podipiąć te dwie "rurki" wejście/wyjście biegnące wzdłuż kolektora ??

http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg

dziękuję za informację

mały obieg wody - na chlopski rozum - przewody wejścia i wyjścia do nagrzewnicy

to podłączenie nie jest krytycznie konieczne - może pozostać nie podłączone i tez będzie chodził, ponieważ ma to tylko za zadanie podgrzewać mieszankę przed wjazdem do komór spalania
oczywiście lepiej jak jest podłączone :P

Re: MANIFOLD INLET

: 18 sie 2009, 22:44
autor: Konrad K_2
chłodzenie , choc zawsze uwazalem ze to dogrzewanie , osobiscie uwazam ze to mocno zbedny patent

Re: MANIFOLD INLET

: 19 sie 2009, 08:20
autor: icemac
to:
- podpinać - jeśli tak to gdzie i pod co
- nie podpinać

P.S.
czy wyszlifować środkowe kanały (są miejscami trochę chropowate)

dzięki za info

Re: MANIFOLD INLET

: 19 sie 2009, 08:58
autor: humin
tak jak napisałem nie jest to konieczne ale jak jest to bym osobiście podpinał

potrzebujesz albo już odpowiednio rozgałęzionych węży albo kupno węża z metra odpowiedniej grubości oraz rozdzielaczy i łączników

Re: MANIFOLD INLET

: 19 sie 2009, 09:02
autor: icemac
jedno się wyjaśniło - trochę :)

Re: MANIFOLD INLET

: 19 sie 2009, 10:11
autor: humin
ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność

co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał

Re: MANIFOLD INLET

: 19 sie 2009, 10:26
autor: icemac
humin pisze:ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność

co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał


POSZUKUJĘ FOTKI podłączenia kolektrora ssącego ;)

Re: MANIFOLD INLET

: 22 sie 2009, 12:47
autor: icemac
wiem jak podłączyć - przecinamy wąż od ogrzewania - tak wydedukowałem partrząc na silnik Wojtella ;)

teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??

* - z tym drugim trochę roboty jest :cool:

P.S.
dopiero zagłębiam tajniki wiedzy ;)

Re: MANIFOLD INLET

: 23 sie 2009, 22:25
autor: innocenti
icemac pisze:
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??

Ale użyć do czego ? :wink:
Bo normalnie jest tak;
kolektor,uszczelka,blacha,uszczelka ,gaźnik
O co chodzi ?

Re: MANIFOLD INLET

: 23 sie 2009, 22:47
autor: humin
icemac pisze:teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??

nie dopisałeś że zakładasz HIF38 :P
nie wiem czy średnica otworu jest taka sama - jeśli tak to nie widzę przeciwwskazań by ją użyć

Re: MANIFOLD INLET

: 24 sie 2009, 00:29
autor: Sadam
nie ma przeciwwskazań poza tym, że hs jest na 2 śruby a hif na 4 montowany, i blachę starą jak zostawisz to gaźnik będzie nierówno złapany...

kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu

Re: MANIFOLD INLET

: 24 sie 2009, 08:09
autor: icemac
Sadam pisze:kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu


i znów wydatki :???:

;)

ale jak chce się coś zrobić, to trzeba :)