Strona 1 z 1
MANIFOLD INLET
: 18 sie 2009, 15:23
autor: icemac
do czego podipiąć te dwie "rurki" wejście/wyjście biegnące wzdłuż kolektora ??
http://www.minispares.com/images/produc ... AHT770.jpg
dziękuję za informację
Re: MANIFOLD INLET
: 18 sie 2009, 15:38
autor: humin
mały obieg wody - na chlopski rozum - przewody wejścia i wyjścia do nagrzewnicy
to podłączenie nie jest krytycznie konieczne - może pozostać nie podłączone i tez będzie chodził, ponieważ ma to tylko za zadanie podgrzewać mieszankę przed wjazdem do komór spalania
oczywiście lepiej jak jest podłączone
Re: MANIFOLD INLET
: 18 sie 2009, 22:44
autor: Konrad K_2
chłodzenie , choc zawsze uwazalem ze to dogrzewanie , osobiscie uwazam ze to mocno zbedny patent
Re: MANIFOLD INLET
: 19 sie 2009, 08:20
autor: icemac
to:
- podpinać - jeśli tak to gdzie i pod co
- nie podpinać
P.S.
czy wyszlifować środkowe kanały (są miejscami trochę chropowate)
dzięki za info
Re: MANIFOLD INLET
: 19 sie 2009, 08:58
autor: humin
tak jak napisałem nie jest to konieczne ale jak jest to bym osobiście podpinał
potrzebujesz albo już odpowiednio rozgałęzionych węży albo kupno węża z metra odpowiedniej grubości oraz rozdzielaczy i łączników
Re: MANIFOLD INLET
: 19 sie 2009, 09:02
autor: icemac
jedno się wyjaśniło - trochę
Re: MANIFOLD INLET
: 19 sie 2009, 10:11
autor: humin
ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność
co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał
Re: MANIFOLD INLET
: 19 sie 2009, 10:26
autor: icemac
humin pisze:ciężko wytłumaczyć pisząc - najlepiej jakbyś zerknął w komorę silnika kogoś kto ma tak podłączone i będziesz miał jasność
co do chropowatości wewnątrz kolektora to zdecydowanie równaj choć aluminium nie jest takie proste w takiej obróbce - z resztą zobaczysz jak będziesz działał
POSZUKUJĘ FOTKI podłączenia kolektrora ssącego
Re: MANIFOLD INLET
: 22 sie 2009, 12:47
autor: icemac
wiem jak podłączyć - przecinamy wąż od ogrzewania - tak wydedukowałem partrząc na silnik Wojtella
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
* - z tym drugim trochę roboty jest
P.S.
dopiero zagłębiam tajniki wiedzy
Re: MANIFOLD INLET
: 23 sie 2009, 22:25
autor: innocenti
icemac pisze:
teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
Ale użyć do czego ?
Bo normalnie jest tak;
kolektor,uszczelka,blacha,uszczelka ,gaźnik
O co chodzi ?
Re: MANIFOLD INLET
: 23 sie 2009, 22:47
autor: humin
icemac pisze:teraz inne ważne pytanie - czy między gaźnik a kolektor mogę użyć standardowej blachy (tej do której montuje się linki gazu i ssania) od HS ??
czy muszę "kupić" odpowiednią, lub sobie takową dociąć* ??
nie dopisałeś że zakładasz HIF38
nie wiem czy średnica otworu jest taka sama - jeśli tak to nie widzę przeciwwskazań by ją użyć
Re: MANIFOLD INLET
: 24 sie 2009, 00:29
autor: Sadam
nie ma przeciwwskazań poza tym, że hs jest na 2 śruby a hif na 4 montowany, i blachę starą jak zostawisz to gaźnik będzie nierówno złapany...
kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu
Re: MANIFOLD INLET
: 24 sie 2009, 08:09
autor: icemac
Sadam pisze:kolektor jak przypuszczam masz taki, że i 44 na nim pójdzie więc proponuję założyć blachę i dystans od HIFa, żeby było po bożemu
i znów wydatki
ale jak chce się coś zrobić, to trzeba