Ustawienie geometrii zawieszenia

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Ustawienie geometrii zawieszenia

Post autor: Andrews_poz »

Witajcie,
Do zestawu coiloverow abylem troszke elementow regulowanych zawieszenia, drazki reakcyjne etc. Mam tabele z markfive, teoretycznie wiem czym to sie je, ale mam pytanie - czy geometrie i ustawienia wszystkich elementow zrobia mi w zwyklej stacji diagnostycznej, mam sam kombinowac, czy jeszcze cos innego polecacie ?

pozdrawiam
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Ustawienie geometrii zawieszenia

Post autor: Saint »

Wysokość ustaw sobie wedle preferencji w garażu. Kąt pochylenia koła, wyprzedzenia sworznia i zbieżność ustawią Ci na każdej geometrii (teoretycznie), stacja diagnostyczna raczej nie. Jak będziesz już ustawiał, to pojedź na docelowych kołach jakie mają być, z taką ilością dystansów jakie mają być.
Pozdrawiam
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Ustawienie geometrii zawieszenia

Post autor: flapjck1 »

wiele punktow nie ogarnia kol mniejszych niz 13'
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: Ustawienie geometrii zawieszenia

Post autor: Andrews_poz »

Czyli tragedii nie ma, mam kola 13tki, wiec powinno byc ok. Dzieki za szybka i konkretna pomoc !
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Ustawienie geometrii zawieszenia

Post autor: flapjck1 »

jak bedziesz ustawial to pamietaj zeby zaczynac z przodu od kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, potem pochylenie kol i na koniec zbieznosc

potem kontrola i ew korekty :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ