Strona 1 z 1

Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 23 gru 2009, 07:36
autor: icemac
czy sie go smaruje ??
jeśli tak to w którym miejscu ??

oprócz przgubów, oczywiście ;)

dzieki za info

Re: Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 23 gru 2009, 09:37
autor: kamal1
W podłodze nad nogami pasażera jest otworek umożliwiający dojscie do korka wlewu oleju
przekładni kierowniczej.Co jakiś czas sprawdzam czy nie jast zbyt sucho i w razie potrzeby uzupełniam.

Re: Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 23 gru 2009, 16:11
autor: icemac
kamal1 pisze:W podłodze nad nogami pasażera jest otworek umożliwiający dojscie do korka wlewu oleju
przekładni kierowniczej.Co jakiś czas sprawdzam czy nie jast zbyt sucho i w razie potrzeby uzupełniam.


a można jakieś bliższe info (fotkę lub zdjęcie znalezione w necie - mi się nie udało :( ), bo po wymianie podłogi - mam jedną całość :cool:

i przynajmniej nie cieknie ;)

Re: Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 23 gru 2009, 17:48
autor: ssj44
zbyt sucho znaczy ile, jaki olej?

Re: Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 24 gru 2009, 09:22
autor: kamal1
W zasadzie to przy składaniu leję olej do ukł. kierowniczych kupowany w stacji obsługi.
Marka nie ma dla mnie znaczenia.Często dodaję do tego nieco towotu w celu zagęszczenia.
Jesli nie ma wycieków to O.K.

Re: Układ kierowniczy - SMAROWANIE

: 25 gru 2009, 17:16
autor: Bankowy
icemac pisze:
kamal1 pisze:W podłodze nad nogami pasażera jest otworek umożliwiający dojscie do korka wlewu oleju
przekładni kierowniczej.Co jakiś czas sprawdzam czy nie jast zbyt sucho i w razie potrzeby uzupełniam.


a można jakieś bliższe info (fotkę lub zdjęcie znalezione w necie - mi się nie udało :( ), bo po wymianie podłogi - mam jedną całość :cool:

i przynajmniej nie cieknie ;)


Otwór jest w tych samych odległościach od krawędzi, co po lewej stronie (przechodzi przez niego kolumna kierownicy), ale może być Ci ciężko Ci trafić mimo wszystko.
Najlepiej byłoby ściągnąć przekładnię, rozbebeszyć i przesmarować. Tyle, że przy wyjmowaniu konieczne będzie opuszczenie nieco wózka.