Strona 1 z 2

nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 07 sty 2010, 15:02
autor: speedfight
Cześć wszystkim. Potrzebuje szybkiej i pilnej pomocy dla mojego znajomego który znalazł na allegro MSC któremu dolega problem a mianowicie auto nie chce wchodzić na obroty powyżej 1500obr/m. Auto normalnie odpala itp i po wciśnięciu gazu auto nie wkręci się wyżej niż 1500.
Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 07 sty 2010, 18:19
autor: flapjck1
najpredzej pompa paliwa albo regulator na listwie

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 07 sty 2010, 20:32
autor: hello
ostatnio jak wyskoczył gość z szarą Ską-składakiem to go ładnie pojechałeś wymieniając wszystkie uchybienia auta, aż dziw że własnemu koledze nie odradzisz tego MCS'a (bo jak mniemam mowa jest o granatowym z łodzi) :???:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 07 sty 2010, 20:43
autor: 137jastr
speedfight pisze:Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...


...może być przpustnica:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 07 sty 2010, 20:48
autor: Julian
Kiedyś mieliśmy tak w Roverku 25 ... Okazało się, że przy stłuczce nadgięła, przycisnęła się wiązka między chłodnicą a zderzakiem? ... Wystarczyło ją rozluźnić i samochód zaczął się wkręcać na obroty :idea:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 01:03
autor: speedfight
Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.:) więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 01:52
autor: hello
ale czy ja wiem czy to jest taka super okazja? ja się kiedyś czaiłem na niebieskiego MCS'a 2002/60k to poszedł w końcu za 26tyś. (oczywiście auto po dzwonie, ale oprócz kontrolek jeździło bez problemu). ostatnio był jakiś MCS z silnikiem do naprawy niby bezwypadkowy za 22tyś...

no ale to już co kto lubi :razz:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 06:52
autor: speedfight
Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek :cool:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 11:34
autor: 137jastr
speedfight pisze:Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.:) więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)


może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 16:49
autor: hello
speedfight pisze:Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek :cool:


a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 08 sty 2010, 18:04
autor: 137jastr
eclipse pisze:a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...


Może ----> w przenośni 'inna logika': większość MCS_ów w PL jest po 'dzwonach'...(nie mylić z Kuzajem)...z autopsji wiadomo że gros z nich hula po naszych 'autostradach'...prosty wniosek; są reperowalne...: to kwestia dobrego serwisu: Auto Rawski Tomasz, Marki ul. Majora Billa 2 róg Piłsudskiego, tel.: 022 357 77 17, 022 771 39 93...sam z tego serwisu korzystam.

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 09 sty 2010, 00:14
autor: speedfight
Wszystko da sie zrobić... Dla mnie sprawa wygląda tak... czym większy serwis zajmuje sie autem tym mniejsze szanse ze go naprawią....
I to są święte słowa ze większość MSC-ów(i reszty MINI) jest sprowadzonych z Francji Niemiec i innych po mniejszych lub większych dzwonach i przez jednych są lepiej naprawione a przez drugich gorzej(pewnie stad też czasem ta duża rozbieżność cen) .... zresztą nie dotyczy to tylko MINI ale też reszty nowszych i opłacalnych do ściągnięcia aut.

A może być tego przyczyną np czujnik położenia pedału czy jakoś tak?

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 09 sty 2010, 00:17
autor: AleXander
może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =11&fg=400


Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 09 sty 2010, 17:38
autor: ja_ja
AleXander pisze:
może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...

http://www.realoem.com/bm...391&hg=11&fg=40


Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?


ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia. :mrgreen:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

: 09 sty 2010, 17:47
autor: 137jastr
ja_ja pisze:ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia. :mrgreen:

HE HEEEEE -----> dobreeeeeeee.