remap S kompresor - gdzie?
: 03 mar 2010, 17:20
Szukam wskazowek dotyczacych miejsca ew remapu "kompresorowej" S-ki. Mam co prawda swoich faworytow, ale jestem ciekaw doswiadczen innych.
W Vtech-u nic nigdy nie robilem wiec wypowiadal sie nie bede, ale co do zasady w istocie moje auto tam nie pojedzieHarnaś pisze:Za to V-Tech w Krakowie ma fatalną opinię, więc nie wiem czy odważyłbym się tam cokolwiek ruszać. Słyszałeś coś o tym?
Tak, STI 07 US to EJ257 (notabene EU mają ten sam motor). Dramat, a nie silnik - jeśli chodzi o wytrzymałość oczywiście - kiedy nie jest zakuty, a co dopiero kiedy był upalany na serii. Teraz jakieś 20-30kpln naprawa zatartego silnika/z wywalonym pierścieniem tłoka/z wydmuchaną uszelką.
Wróćmy jednak do tematu. Do jakich parametrów chciałbyś podciągnąć swoje MINI?
jezeli strona PL bedzie lustrzanym odbiciem parametrow i price listy z DE to raczej mizernie to wygladaalan pisze:pozwole sie zareklamowacwww.skn-tuning.de ,za chwile rusza nasza polska strona
wiecej informacji na pw
Mizernie to bardzo delikatnie powiedzianenoj pisze: jezeli strona PL bedzie lustrzanym odbiciem parametrow i price listy z DE to raczej mizernie to wyglada
Chwilowe OT - a kto mapowal/budowal te kilka 2,5 litrowek i na czym polega Twoje doswiadczenie? Mając na uwadze, ze 360KM nie wyda z seryjnych VF39, VF42, VF43 czy popularnych VF 34, TD ....... , musi byc jakieś "wiaderko", które dmuchnie konkretniej i na dodatek min 1,5 bara.MiniaC6 pisze: Co do Subaru to mam doświadczenie z kilkoma 2.5litra, które mają od dawna ponad 360KM bez ARPów i najmniejszych problemów z uszczelkami. Odnośnie pękających półek to też bardziej wada softu jak samych tłoków. Przeinwestować można wszystko - jak kto lubi.
Zapraszamnoj pisze: Chwilowe OT - a kto mapowal/budowal te kilka 2,5 litrowek i na czym polega Twoje doswiadczenie? Mając na uwadze, ze 360KM nie wyda z seryjnych VF39, VF42, VF43 czy popularnych VF 34, TD ....... , musi byc jakieś "wiaderko", które dmuchnie konkretniej i na dodatek min 1,5 bara.
Jezeli piszesz, ze jezdzi to od dawna i sugerujesz, ze przypomina serie to albo:
- było mierzone na happy dyno![]()
- bawisz się w gre słów i np zamiast ARP ma np szpilki Coswortha
- jezdzi po bulki i od "tego dawna" zrobilo niewiele kilometrow
- nie wiesz o czym mowisz a wiedze masz tylko zaslyszaną
![]()
Generalnie No offence, ale chetnie pociągne ten temat bo mi juz cos z serii EJ wybuchlo i chetnie oddam auto /rowniez MINI/ do kogoś kto jest tak genialny w modyfikacji SUBARUa montaż ARP nazywa przeinwestowywaniem.
No to jeżeli się nie obrazasz to moje zdanie brzmi:MiniaC6 pisze: Znam swoją wartość, więc wcale nie czuję się urażony. Poza kilkoma Subaru, które stroje na rajdy/wyścigi i którymi niestety nie mogę się specjalnie chwalić, mam też parę ulicznych, o których możesz poczytać tutaj.
http://promotormocy.pl/product/remap-komputera-oem
btw ostatni WRX z niedotkniętym silnikiem 2.5 ma 362KM na 0.9bara...
Czy Maha to happy dyno to nie wiem, ale ARP te które zamawiasz z katalogu to troszkę jak zamiennik serii lub konwersja ze śrub na szpilki. Fabrycznych śrub nie robią z sera![]()
Pozdrawiam