wymiana klocków

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

barthezz

wymiana klocków

Post autor: barthezz »

witam
Szykuje się mi wymiana klocków w moim MC i może ktoś podpowie jakie najlepsze kupić. Naczytałem się na forum rożnych rzeczy ale jetem ciekaw waszej opinii. Mechanik proponuje Lockh, Bosch ale znalazłem też EBC, Green stuff, Rerodo lub Hawk ale nic mi to nie mówi :)

pzdr
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: wymiana klocków

Post autor: monsterk »

Z moich doświadczeń to proponuje założyć ATE i jeżdzić, przy montażu tylnich trzeba uważać na montaż, bo są tam specyficzne sprężynki na klockach
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: wymiana klocków

Post autor: 137jastr »

barthezz pisze:witam
Szykuje się mi wymiana klocków w moim MC i może ktoś podpowie jakie najlepsze kupić. Naczytałem się na forum rożnych rzeczy ale jetem ciekaw waszej opinii. Mechanik proponuje Lockh, Bosch ale znalazłem też EBC, Green stuff, Rerodo lub Hawk ale nic mi to nie mówi :)
pzdr


Sprzedawca na Allegro 'brakes.pl':
u niego kupiłem i polecam: - tarcza przód Zimmermann Sport (wiercona) 150.3400.50 - 265zł(1szt.) + klocki przód EBC GreenStuff DP21388 - 325zł(komplet)
-----------------
Jego oferta:
- tarcza przód Zimmermann (gładka) 150.3400.20 - 140zł
- tarcza przód Zimmermann Sport (wiercona) 150.3400.50 - 265zł
+ tarcza przód EBC Standard (gładka) D1007 - 241zł
- tarcza przód EBC TurboGroove (nacinana i nawiercana) TGD1007 - 416zł
- tarcza przód EBC Ultimax (nacinana) USR1007 - 416zł
- tarcza przód Tarox SportJapan (nacinana i nawiercana) 0506 - 518zł
- tarcza przód Tarox G88 (nacinana) 0506 - 518zł
- tarcza przód Tarox F2000 (nacinana) 0506 - 545zł
--------------------------------
+ klocki przód Ferodo Premier FDB1499 - 220zł
+ klocki przód Ferodo DS Perfomance FDS1499 - 543zł
+ klocki przód EBC Standard DP1388 - 117zł
+ klocki przód EBC GreenStuff DP21388 - 325zł
+ klocki przód EBC RedStuff DP31388 - 438zł
- klocki przód Tarox Strada 0506.112 - 566zł
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: wymiana klocków

Post autor: alan »

tylko nie ebc :) ate,ferodo,brembo
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: minigjj »

To jakie klocki będą najlepsze? Zbliża mi się wymiana z przodu i szykowałem się do zakupu EBC GS...
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: wymiana klocków

Post autor: Sadam »

W miniaku klasyku na EBC GS nie narzekam, zwykłe lubią popiskiwać

ATE są bardzo solidne ale nie wiem czy nie najdroższe
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: minigjj »

Kwestia ceny nie gra tutaj roli, chciałbym założyć coś super, ale zdaje sobie sprawę, że w moim rozmiarze wybór nie będzie duży.
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Voyth

Re: wymiana klocków

Post autor: Voyth »

Ja kupiłem komplet tarcz i klocków z ATE / Lucas. Nie piszczą, ale po ok. 10000 coś mi się zaczęło dziać - przy hamowaniu ze 140 do 100 czuć bicie na kierownicy. Albo któraś tarcza się skrzywiła, albo klocek się źle ułożył. Nie jest to kwestia wyważenia kół, bo biło by cały czas, a to tylko w tym przedziale. I przejechałem właśnie te około 10000 i nic się nie działo, a teraz tak... :roll:
marcin.kraków
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 109
Rejestracja: 31 paź 2009, 14:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: marcin.kraków »

minigjj pisze:Kwestia ceny nie gra tutaj roli, chciałbym założyć coś super, ale zdaje sobie sprawę, że w moim rozmiarze wybór nie będzie duży.



czyżby ta decyzja była podjeta po zlocie Bawarii? bo coś słyszałem jak mowiłeś że brakło Ci hampli ;)
Maly

Re: wymiana klocków

Post autor: Maly »

Mi ostatnio zapiszczalo wiec postanowilem wymienic,pojechalem do auto 5 znaczy takie Belgijskie norauto i poprosilem klocki do Mini coopera,dali Ferodo,zamontowalismy i... Po paru kilometrach dalej piszcza,do dzis. Inny mechanik nie ten ktory to zakladal stwierdzil po rozebraniu ze klocki sa o pare milimetrow za duze. Wiec zamowil teraz w Polsce (firme mi mowil ale zapomnialem) po numerze nadwozia,zobaczymy co z tego wyjdzie. A tamte nowe klocki do kosza leca,moze ktos chce?
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: minigjj »

marcin.kraków pisze:czyżby ta decyzja była podjeta po zlocie Bawarii? bo coś słyszałem jak mowiłeś że brakło Ci hampli ;)


Dokładnie tak :mrgreen: Do tego dochodzi myśl o jakimś wyjeździe na tor do Bratysławy, więc dobre klocki by się przydały.
Chciałem zamówić EBC Red Stuff ale podobno nie ma w moim rozmiarze, ale zastanawia mnie jedno, jeśli do Ski wchodzą też 16" to znaczy, że mają te same hamulce co ja w Dooperze? Bo jeśli mają większe to może po prostu wymienię na hamulce z Ski?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2010, 14:55 przez minigjj, łącznie zmieniany 1 raz.
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: dawid »

jak piszcza hamulce to smarem je smarem! ; )

ja jezdze na green STAFF i jestem zadowoony
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: minigjj »

Skoro dawid jeździ na Greenach to ja już nie mam więcej pytań :mrgreen:

Ale zaciekawił mnie ten temat z tarczami, w konfiguratorze w D jest opcja 15", a w S już nie, czyli wynikałoby z tego że muszą być większe..?
Coś czuję, że założe sobie hamulce z Ski :mrgreen: Ktoś zna ceny?
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Awatar użytkownika
minigjj
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: wymiana klocków

Post autor: minigjj »

Też się nad tym zastanawiałem, ale pamiętam jak chciałem kupić łańcuchy do moich zimówek też 16" i powiedziano mi, że do 16" nie da się założyć łańcucha, bo może ocierać i że ten problem jest im znany właśnie dlatego że do Ski nie wchodzą 15".
Może jak ktoś będzie teraz w serwisie to zapyta jak to jest? Raczej spodziewałbym się, że hamulce w Dooperze są takie same jak w Cooperze lub nawet One.
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
Maly

Re: wymiana klocków

Post autor: Maly »

dawid pisze:jak piszcza hamulce to smarem je smarem! ; )


Nic to nie da bo klocki wystaja i zdzieraja ten rancik na gorze tarczy,wiec raczej kopa z tego :cool:
ODPOWIEDZ