R 53 S - problem

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

noj

R 53 S - problem

Post autor: noj »

Pacjent: R53 S US Spec automat
Problem: brak mozliwosci uruchomienia

Wskazowki: Akumulator OK, kontrolki OK, proba przekrecenia kluczyka - klika przekaznik po lewej stronie kolumny kierownicy, ale rozrusznik nawet nie jeknie. Brak prądu na B+ pod maską.

Pomysly????

PS. Czy w/w sytuacja moze wynikac z wypietej kostki od elektronicznej przepustnicy?
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: R 53 S - problem

Post autor: dawid »

immo ?
noj

Re: R 53 S - problem

Post autor: noj »

a co ma do immo brak B+?
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: R 53 S - problem

Post autor: markfive »

Rozumiem, że dźwignia automatu ustawiona w pozycji N lub P, bo w każdej innej silnika z automatem uruchomic sie nie da.
noj

Re: R 53 S - problem

Post autor: noj »

markfive pisze:Rozumiem, że dźwignia automatu ustawiona w pozycji N lub P, bo w każdej innej silnika z automatem uruchomic sie nie da.

az takim gamoniem nie jestem, podpowiadajac: sprawdzilem tez bezpieczniki, przekazniki, bezpiecznik przy akumulatorze, klemę z "pirotechniką" etc.
Niestety rozrusznik w tym samochodzie jest w jakims mega słabym punkcie i dostac sie tam to sztuka posiadania chinskich rączek, łamanych w 15-tu miejscach
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: R 53 S - problem

Post autor: markfive »

Tak. Ale niestety trzeba sie tam dostać :smile:, bo następnym ruchem jest sprawdzenie działania samego rozrusznika przez bezpośrednie połączenie go z pominięciem instalacji.

Ewentualnie ratuje Cię odpowiedź któregoś z kolegów, bezbłędnie wskazująca punkt i przyczynę tej usterki w Twoim aucie :grin:
noj

Re: R 53 S - problem

Post autor: noj »

Zajme sie tym w poniedzialek.
Zadanie pytania tutaj bylo podyktowane tym, ze na jakims amerykanskim forum bylo sporo tozszamych przypadkow co zasugerowalo jakis standardowy fuckup. Niestety tam nikt nie pokusil sie o podpowiedz.
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: R 53 S - problem

Post autor: 137jastr »

noj pisze:Pacjent: R53 S US Spec automat
Problem: brak mozliwosci uruchomienia
PS. Czy w/w sytuacja moze wynikac z wypietej kostki od elektronicznej przepustnicy?


......że zapytam, a sprawdziłeś z podłączoną kostką?
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
noj

Re: R 53 S - problem

Post autor: noj »

Temat uruchamiania generalnie się rozwiązał i kostka nie ma nic do rzeczy. Problem tkwi w słabym ładowaniu akumulatora pomimo sprawnego zarówno alternatora jak i regulatora napięcia. Nie mialem czasu specjalnie na zabawe, ale fakt - jutro sprobuje to ogarnąć.
ODPOWIEDZ