Strona 1 z 5
WYBÓR
: 09 kwie 2010, 13:51
autor: Ania-Ray
Szczęśliwie dla mnie
, mam możliwość wyboru samochodu do tzw. jazdy na co dzień (auto firmowe)
i w związku z tym zwracam się do Was z prośbą o pomoc w wyborze:
Skoda Suberb z DSG
Honda Accord
Citroen C5
Audi A4
Proszę Was o jakieś „za” i „przeciw” na co zwrócić uwagę, a którymi gadżetami nie dać sobie zamydlić oczu. Wszystkie auta są z „kratką” co niestety oznacza, że muszę mieć nadwozie kombi, wyjątek stanowi Skoda, która ma homologację w dwóch typach nadwozia.
Silnik – tylko DIESEL
Pozdrawiam
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 14:16
autor: LUPER
jak bym miał oceniać wygląd to:
1 Accord
2 A4
3 C5
4 Skoda Superb
Z doświadczenia kluczową decyzje podejmował bym tylko i wyłącznie po jeździe testowej, to mogło by spowodować zmianę kolejności bo samopoczucie wewnątrz i przyjemność z jazdy na dalsza metę liczy się bardziej niż wygląd,
Pamiętaj że jak nie będzie różnicy to po co przepłacać
pozdrawiam
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 14:48
autor: Michal
1.A4
2.A4
3.A4
4.A4
no i może osatecznie
A4
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 14:52
autor: AleXander
"zgadzam się z przedmówcą...przejdźmy od słów do czynów"
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 15:08
autor: SAMMMPŻ Rado
A4 a jesli nie to Accord, Dajmy spokój Czechom i Francuzom
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 15:54
autor: Szolders
Audi i skoda to jedyne nad czym bym sie w ogole zastanawial. Jakos nikt przeciez nie slyszal o dobrych dieslach i-ctdi czy hdi. Superb moze i jest wiekszy niz a4 bo w koncu to jest segment mniej wiecej a6, ale jakos wole miec sprzeglo pod noga no i po co jezdzic "podrobka" skoro mozna miec oryginal w postaci audi. Zdecydowanie wybralbym wiec a4. Koncowo, bedac posiadaczem Mini, raczej chyba ma sie bardziej klasyczny poglad na motoryzacje a z tej czwórki aut to wlasnie audi pozostalo przy klasycznych rysach nadwozia i moze i lekko nudnym ale jakze ladnym wnetrzu
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 16:12
autor: minimaniak
Uściślając:
Skoda Suberb 2.0 170KM z DSG lub bez
Honda Accord 2.2 150KM auto lub bez
Citroen C5 2.0 143KM
Audi A4 2.0 143KM
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 17:53
autor: flapjck1
wszystkie te fury nudne jak diabli
ja tam pomiedzy nimi nie widze roznicy
i najpredzej bym pewnie wsiadl do cytryny przynajmniej wyglada normalnie bo accord jest przekombinowany a reszta bez wyrazu
poza tym skody i audiki sa w czolowkach kradziezowych aut
a co do sypiacych sie silnikow tdi - zanim sie cos powie to zapraszam do jakiegos zakladu ogarniajacego uklady paliwowe silnikow wysokopreznych
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 18:09
autor: Szolders
flapjck1 pisze:a co do sypiacych sie silnikow tdi - zanim sie cos powie to zapraszam do jakiegos zakladu ogarniajacego uklady paliwowe silnikow wysokopreznych
Z tym sie zgodze ale tylko w przypadku 2,5 TDi. Silniki te mialy bardzo awaryjna pompe wtryskowa, natomiast 1.9 i 2.0 kiedy byly zasilane klasycznymi pompami dzialaly bardzo dobrze. Sprawe pokomplikowalo wprowadzenie pompowtryskiwaczy, ktore dzialaly znakomicie, ale w razie awarii byly drogie w naprawie. W tym a4 o ktorym mowa jest jedak juz common rail, wiec to juz jest zupelnie inna bajka.
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 18:27
autor: Mayon
weź cokolwiek byle nie był to Diesel
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 19:07
autor: matthew90
A4
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 20:01
autor: flapjck1
common rail
niezaleznie jakie auto kupisz w srodku masz:
bosch
denso
delphi
wszystko tak samo rowno sie pierdoli na polskim paliwie
a w naprawie czy to taki producent czy taki kosztuje to w czesciach +/- 6000
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 20:03
autor: flapjck1
aha :
muzyka dla mych uszu:
kle kle kle kle kle kle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle klekle kle kle kle kle
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 20:17
autor: Szolders
Owszem, nie powiedzialem ze w naprawie jest tanie, ale common w przypadku benzyn tez nie jest wydatkiem rzedu 200zl i tak samo przez jakosc paliwa moze kleknac. Nie jestem akurat przeciwnikiem diesli, ich klekanie w obecnie produkowanych silnikach nie jest juz takie jak za czasow pomp sekcyjnych, na pewno przejada wiecej kilometrow niz jakiekolwiek benzyny. Mocy raczej nie brak...no i cale hektary newtonometrow, ekonomiczne az miło
Re: WYBÓR
: 09 kwie 2010, 20:51
autor: flapjck1
i 7em biegow bo ten moment w zakresie 2300-4100