Strona 1 z 1

Iglica AAU w gaźniku HS4

: 01 sie 2010, 10:48
autor: Bankowy
Proszę o radę:
Przy okazji odświeżania gaźnika zastanawiam się nad wymianą iglicy. A konkretnie -
czy jest sens montażu iglicy AAU, jeśli w silniku (ani gaźniku) nie było nic dodatkowo "grzebane" w celu napędzenia stada dodatkowych rączych rumaków? Czy też raczej sama wymiana iglicy daje tyle co tuningowa końcówka rury wydechowej wielkości 10-litrowego wiadra?

Pozdrawiam

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 03 sie 2010, 20:33
autor: goora
Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 03 sie 2010, 21:08
autor: se7ven
No to fatalnie a co z innymi SU z odpowiednią dyszą do złomu? :twisted:

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 04 sie 2010, 01:01
autor: Sadam
se7ven pisze:No to fatalnie a co z innymi SU z odpowiednią dyszą do złomu? :twisted:


nie pasuje bo nie :mrgreen:

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 09:19
autor: Bankowy
goora pisze:Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.

:shock: :shock:

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 10:27
autor: icemac
Bankowy pisze:
goora pisze:Jeśli nic nie zmieniałeś to nie ma żadnego sensu. Iglica AAU jest do gaznika hif38.

:shock: :shock:


w stage 1 (do litrówki) dostajesz AAU i nic nie piszą o wymianie gaźnika na Hif38

czyli montujesz igłę nową w miejsce starej

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 12:10
autor: monsterk
aau pasuje do su38 jak i hif38. Nawet bez kitu powinieneś odczuć różnicę w jeżdzie

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 17:10
autor: innocenti
monsterk pisze:aau pasuje do su38 jak i hif38. Nawet bez kitu powinieneś odczuć różnicę w jeżdzie

...Pod warunkiem że cała reszta w porządku.... :wink:

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 18:38
autor: Mayon
podepnę się pod temat, a w hif 44 mam BFY a na jaką mogę zmienić by cokoleiwk mu się poprawiło i czy w moim przypadku ma sens ?

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 19:00
autor: monsterk
humin, lopez i august śmigają na bbw a ja w pojedyńczym hifie mam bdr

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 19:48
autor: goora
BBW nie polecam jesli ma sie minimalnie zmodyfikowane auto np. kit stage 1. Nawet przy prawidlowej regulacjii nie działa jak należy (mam ją w swoim Mini) i spalanie wzrasta radykalnie. Poczytaj na minimanii mają tam kilka fajnych tabelek z opisami jaka iglica i do czego jest dobra.

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 19:59
autor: Lukas
W MiniSpares mi zaproponowali AAV do gaźnika HIF44 i stage1. Mówią, że to dobry start do modyfikacji. Co sądzicie? A jeśli nie Ta to jaką inną igłę byście sugerowali do tej konfiguracji poza wspomnianą BDR?

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 20:07
autor: goora
BDL do wkładki, BDK do stożka

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 20:19
autor: Lukas
Hmm... A czy może ktoś tak w dwóch słowach przybliżyć laikom czym różnią się te igły tak naprawdę, jak działają i jak wpływają na pracę silnika? Będę dzwięczny ;)

Re: Iglica AAU w gaźniku HS4

: 05 sie 2010, 21:04
autor: se7ven
goora pisze:BDL do wkładki, BDK do stożka

Szkoda, że tam nie napisali jeszcze jednej rzeczy o pomiarze AFR pod obciążeniem silnika.
Dla laików w dwóch słowach - iglice różnią się grubościami w 16pkt. pomiarowych im grubsza iglica to bardziej uboga mieszanka i vice versa.