Mini by Bankowy
: 11 wrz 2010, 21:10
Witam,
do tej pory nie przedstawiłem swojego Miniaka, ale zechciał w końcu wyjechać z garażu o własnych siłach, zatem nadszedł właściwy czas by pokazać go światu.
marka: Rover
model: Mini
silnik: 1.0
zawieszenie: gas-a-just + hi-lo
wydech: centralny, pozostał tylko końcowy tłumik
hamulce: przód nacinane tarcie + klocki ferodo, tył bębny seria + szczęki ferodo
wnętrze: skóra, aluminium i carbon, fotele BiMarco Expert, pasy Sabelt, klatka "Siekier Sport Garage"
Ponieważ większość prac wykonywałem samodzielnie w tzw. "wolnym czasie", właśnie minęło 5lat od czasu gdy rozpoczęła się renowacja.
Pierwotnie był plan, żeby Mini pojawiło się na trasach rajdowych, niemniej ze względu na "nieco" dziurawe polskie OSy, nie ma na to najmniejszych szans.
Obecny plan jest taki, żeby auto wystąpiło w przyszłym sezonie w GSMP w klasie HR.
A co z tego wyjdzie... zobaczymy
do tej pory nie przedstawiłem swojego Miniaka, ale zechciał w końcu wyjechać z garażu o własnych siłach, zatem nadszedł właściwy czas by pokazać go światu.
marka: Rover
model: Mini
silnik: 1.0
zawieszenie: gas-a-just + hi-lo
wydech: centralny, pozostał tylko końcowy tłumik
hamulce: przód nacinane tarcie + klocki ferodo, tył bębny seria + szczęki ferodo
wnętrze: skóra, aluminium i carbon, fotele BiMarco Expert, pasy Sabelt, klatka "Siekier Sport Garage"
Ponieważ większość prac wykonywałem samodzielnie w tzw. "wolnym czasie", właśnie minęło 5lat od czasu gdy rozpoczęła się renowacja.
Pierwotnie był plan, żeby Mini pojawiło się na trasach rajdowych, niemniej ze względu na "nieco" dziurawe polskie OSy, nie ma na to najmniejszych szans.
Obecny plan jest taki, żeby auto wystąpiło w przyszłym sezonie w GSMP w klasie HR.
A co z tego wyjdzie... zobaczymy