R56 Cooper S - remap

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Marcin.

R56 Cooper S - remap

Post autor: Marcin. »

Właśnie założyłem cat-back Miltek'a i myślę gdzie zrobić remap (okolice Warszawy) oraz czy coś jeszcze warto/trzeba zmienić, np. dolot, IC...

Jakieś propozycje?
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: AleXander »

Jedz do promotoR'a bo wlasciciel ostatnio wlasnie robil swoje R56 wiec ma doswiadczenie.

Zrob FMCI, CAI... oprocz tego CIA i ABW ;)
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: pididi »

Cat-back jest, ale jeśli chodzi o moc to przydałby się DP ze sportowym, mniej restrykcyjnym katem :smile:
Marcin.

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: Marcin. »

Dodam, że auto nie będzie mocno dłubane, bo głównie jeździ nim żona.

AleXander, czy wymiana IC i dolotu wg Ciebie jest konieczna? Czy przyniesie jakieś realne przyrosty?

pididi, wiem że DP z katalizatorem jest tutaj waskim gardłem, ale Miltek w ofercie nie sportowego cata do R56, poza tym obawiałem się zapalającego check.

A jakie zmiany ma JCW? Mapa i wydech? Coś jeszcze?

Co do remapu, to myslałem o Mastersie.
Ramirez111222

remap

Post autor: Ramirez111222 »

Witam
sam jestem na etapie chipowania, również wymieniłem wydech na Millteka tyle ze dodałem jeszcze dolot TYPHON K&N, zobaczymy co pokaze na hamowni, powiem tak przydałby się jeszcze intercooler, polecam z firmy ALTA sam będe nad nim myślał po zimie ponieważ słyszałem ze seryjne maja problemy z temp.
podsumowując firma ALTA wymienia wydech, filtr powietrza, intercooler i remap wychodzi na 245+ wiadomo każdy silnik jest inny

mam prośbę jak będziesz na hamowni to napisz ile wyszłą moc po samym wydechu, zobaczymy czy ten mój filtr dał cos jeszcze :)
pozdrawiam
Marcin.

Re: remap

Post autor: Marcin. »

A jak wymieniałeś dolot, to usunąłeś zaślepkę wlotu powietrza na masce. Ja się przymierzałem do tego dolotu, ale chyba będzie łapał ciepłe powietrze od silnika.
FMIC niezłe robi również Forge

Za 2 tygodnie będę mapował, więc dam znać co i jak.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: pididi »

Mając do wyboru Alta vs. Forge na tę pierwszą bym nawet nie spojrzał :wink:
Jakiś tam potwierdzeniem skuteczności Forge może być to, że jeżdżą na nich w serii Challenge.

Marcin. - ostatecznie stanęło na Mastersie?
Marcin.

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: Marcin. »

Prawdopodobnie na Mastersie, ale ostateczna decyzja jeszcze nie podjęta.
Ramirez111222

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: Ramirez111222 »

na pewno też jest dobry Forge
ale szczerze powiem że bardziej doświadczony wydaje mi się ALTA z tego powodu że zajmuje się tylko MINI a wiec pewnie ma go prześwietlonego ad A do Z
chociaż mogę się mylić bo to są tylko moje domysły :)
Ramirez111222

mini

Post autor: Ramirez111222 »

podsyłam link MINI COOPER S po przeróbkach ALTA
pozdrawiam
Ramirez111222

mini

Post autor: Ramirez111222 »

Marcin.

Re: R56 Cooper S - remap

Post autor: Marcin. »

Ramirez111222 pisze:na pewno też jest dobry Forge
ale szczerze powiem że bardziej doświadczony wydaje mi się ALTA z tego powodu że zajmuje się tylko MINI a wiec pewnie ma go prześwietlonego ad A do Z
chociaż mogę się mylić bo to są tylko moje domysły :)


Z Altą co racja to racja. A wydech Alty brzmi genialnie. Miltek brzmieniowo to jedna wielka porażka :evil:
ODPOWIEDZ