Strona 1 z 1

wahaczowi się pękło

: 10 paź 2010, 22:33
autor: TomSky
oto co sie nam przydarzyło w sobotnie przedpołudnie, na szczęście stało się to w mieście przy prędkości ok 5 km/h, jesli ktoś z was wymieniał już te wahacze to prosze o pomoc czy iść w orginał czy sa jakies zamienniki, czy wymieniac komplet od razu bo jest prawdopodobieństwo że z drugiej strony tez pęknie ??

Re: wahaczowi się pękło

: 12 paź 2010, 00:22
autor: 137jastr
TomSky pisze:oto co sie nam przydarzyło w sobotnie przedpołudnie, na szczęście stało się to w mieście przy prędkości ok 5 km/h, jesli ktoś z was wymieniał już te wahacze to prosze o pomoc czy iść w orginał czy sa jakies zamienniki, czy wymieniac komplet od razu bo jest prawdopodobieństwo że z drugiej strony tez pęknie ??


...osobiście [radzę wszystko dokładnie sprawdzić] i wymienić prawy i lewy wahacz...części oryginalne.

Re: wahaczowi się pękło

: 12 paź 2010, 00:35
autor: noj
popieram - tym bardziej, ze nowy wahacz w ASO to +- 500 PLN czyli akceptowalnie

Re: wahaczowi się pękło

: 12 paź 2010, 11:52
autor: TomSky
zastanawia mnie tylko dlaczego te wahacze sa zgrzewane a nie robią ich z jednego odlewu jak w normalnym samochodzie, dlatego szukałem firmowych zamienników które byłyby wykonane w całości, niestety nic nie ma,

Re: wahaczowi się pękło

: 14 paź 2010, 15:09
autor: 137jastr
TomSky pisze:zastanawia mnie tylko dlaczego te wahacze sa zgrzewane a nie robią ich z jednego odlewu jak w normalnym samochodzie, dlatego szukałem firmowych zamienników które byłyby wykonane w całości, niestety nic nie ma,


Pełno jest zamienników...np.: http://www.lohen.co.uk/shop/categories.php?cat=37
http://www.lohen.co.uk/shop/proddetail. ... taEndLinks
http://www.m7tuning.com/parts/product_i ... ucts_id=36

....i to regulowanych.

Re: wahaczowi się pękło

: 14 paź 2010, 17:30
autor: TomSky
dzięki za linki - ja szukałem w firmach w PL /inter-cars itp/.

dzis odebrałem w Bawarii oryginał - jest cały metalowy i zupełnie nie podobny do tego, który był fabrycznie

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 07:11
autor: robrob
kolego ile zapłaciłeś w Bawari.

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 11:36
autor: TomSky
535zł

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 18:04
autor: 137jastr
TomSky pisze:535zł


...!!! JEŚLI TO ZA JEDNĄ szt., to zupełnie się nie kalkuluje...bo te z linków które wyżej podałem wychodzą z przesyłką 2000 - 2300zł. [komplet 4szt. + koszt przesyłki]......i są REGULOWANE, a firmy M7 - kupione w Hiszpani = 500 euro [komplet 4szt. + koszt przesyłki]

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 18:17
autor: pididi
Moim zdaniem, jeśli ktoś nie chce czekać i nie potrzebuje regulacji (np. nie obniża auta) to nie potrzebuje ww. rozwiązań, a jeśli się uprze to wystarczą dwa dolne.

PS. M7 jest tylko sprzedawcą produktów H-Sport (b. dobrych i popularnych, swoją drogą)

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 19:51
autor: TomSky
dokładnie tak jak pisze pididi - samochód stoi od tygodnia i wahacz jest potrzebny na wczoraj - w naszym wypadku to nie jest autko do weekendowych wycieczek tylko musi jeździc na co dzień, poza tym idąć w te regulowane musiałbym wymienić komplet co zwiększa koszty dość mocno a tak naprawde tego typu wahacze nie są mi potrzebne

PS ale dzięki za uwagi wszelakie

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 20:25
autor: 137jastr
pididi pisze:PS. M7 jest tylko sprzedawcą produktów H-Sport (b. dobrych i popularnych, swoją drogą)


...dodam - M7 sprzedaje produkty różnych firm, produkując również b.dobre własne wyroby jak np. DFIC system dla R53 będący o klasę lepszym rozwiązaniem niż fabryczny intercooler.

Re: wahaczowi się pękło

: 15 paź 2010, 20:44
autor: pididi

Re: wahaczowi się pękło

: 16 paź 2010, 12:52
autor: 137jastr
pididi pisze:http://www.northamericanmotoring.com/forums/drivetrain-cooper-s/151068-intercooler-cooling-tests.html
:wink:


http://www.northamericanmotoring.com/fo ... d-why.html

---> polecam: najlepiej sprawdzić na 'własnej skórze'. :shock: :lol:

Re: wahaczowi się pękło

: 19 paź 2010, 00:28
autor: TomSky
miniak wrócił do świata żywych - przy okazji zrobiona geometria przód/tył i auto jak nowe