Strona 1 z 1

Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 11:48
autor: Rymek

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 17:05
autor: flapjck1
eee za tepy jestem

jak to uzyc?

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 17:42
autor: icemac
patrzysz sobie jak "cieniowane" są igły ;)

bo chyba tylko taki jest sens tej porównywarki

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 19:15
autor: goora
Jak ktoś umie obrabiać iglice to ta stronka mu się przyda, przeglądałem ją dawno temu i szczerze mówiąc przeciętnemu użytkownikowi na niewiele się zdadzą takie informacje. Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 20:53
autor: Rymek
Mi tam sie przydalo a zawsze mozna zobaczyc a nie sleczec w tabelkach ;) no i z ubogiej mozna dopracowac odpowiednia :)

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 21:35
autor: se7ven
goora pisze: Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.

Masz rację specyfikacji jest dużo.
Nie wiem czy wg twojego sensownego rozwiązania ktoś zdalnie jest w stanie dorobić iglice.
Jeżeli tak to powodzenia i aby się sprawdziło w praktyce.

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 21:58
autor: humin
lepszą pomocą może być programik Win Su który można pobrać tu http://www.winsu.co.uk/
niestety bez opłacenia 10gbp środkowa litera z oznaczenia igły jest znakiem zapytania, ale można się domyśleć o jaką chodzi i również ją sobie wywołać na ostatniej stronie i porównać grubości

dobór igły to nie jest łatwa sprawa choć spotkałem się z poradami ACDodda który po podaniu specyfikacji silnika doradza jaki profil byłby najodpowiedniejszy http://www.mlmotorsport.com/forum/index ... ,17.0.html i pewnie o takim doborze pisze goora
niezależnie każdy dobór igły musi być zweryfikowany pomiarem na hamowni z podłączonym AFRem

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 02 lis 2010, 22:12
autor: goora
se7ven pisze:
goora pisze: Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.

Masz rację specyfikacji jest dużo.
Nie wiem czy wg twojego sensownego rozwiązania ktoś zdalnie jest w stanie dorobić iglice.
Jeżeli tak to powodzenia i aby się sprawdziło w praktyce.


http://www.youtube.com/watch?v=Ubwx1sxmryg Nie do wiary co? Z AC Doddem pisałem na minifinity i powiedział że przy użyciu prostych narzędzi można samemu obrobić iglice. Wyjściową iglicą do jakichkolwiek modyfikacjii w silnikach 1275 jest BDL i taką mam w swoim aucie. Po pomiarze na hamowni na podstawie wykresu gość jest w stanie podać dokładne parametry jakie ma mieć iglica. Więc "da się". Na forum Mlmotorsportu jest wątek w którym gość praktycznie z głowy podaje ludziom wymiary iglic jakich należy użyć przy danej specyfikacjii silnika.

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 03 lis 2010, 09:11
autor: Rymek
Pewnie i z glowy silnik chodzic bedzie ale czy dobrze na 100% to raczej watpie bo kazdy silnik nawet na takich samych czesciach jest inny niestety ... afr i hamownia - to nic nowego od lat i tylko to gwarantuje ze wsio jest ok

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 03 lis 2010, 13:22
autor: goora
Rymek pisze:Pewnie i z glowy silnik chodzic bedzie ale czy dobrze na 100% to raczej watpie bo kazdy silnik nawet na takich samych czesciach jest inny niestety ... afr i hamownia - to nic nowego od lat i tylko to gwarantuje ze wsio jest ok


Ale żeby dało się odpowiednio auto wyregulować na hamowni jest potrzebna odpowiednia iglica, na złej iglicy nigdy silnik nie będzie zasilany w 100% jak należy. Facet zna się na rzeczy wystarczy poczytać na jego stronie o silnikach jakie zbudował, nic tam nie jest z przypadku.

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 03 lis 2010, 14:51
autor: Rymek
Wlasnie po to sie na hamownie jedzie, a nie tylko zeby zobaczyc ile koniszy pozostalo jeszcze ... mniej wiecej wiadomo jaka igla przy czym jest ok to latwo wyszukac (programik winsu takze polecam) ale to tylko baza wyjsciowa do szukania igly wiadomo gdzie ;)

Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona

: 03 lis 2010, 20:32
autor: se7ven
goora pisze:Ale żeby dało się odpowiednio auto wyregulować na hamowni jest potrzebna odpowiednia iglica, na złej iglicy nigdy silnik nie będzie zasilany w 100% jak należy. Facet zna się na rzeczy wystarczy poczytać na jego stronie o silnikach jakie zbudował, nic tam nie jest z przypadku.

Na hamowni to potrzebne są iglice jak nie masz wbudowanego lub zmierzonego pod obciążeniem AFR.
I owszem gość się zna na rzeczy - ty powielasz rzeczy z netu a to trochę mało wnosi do dyskusji.
Jak zrobiłeś coś konkretnego to się pochwal na forum, jeżeli z czymś masz problem to napisz a na koniec pamiętaj, że w Polsce też są ludzie co coś wiedzą.