Strona 1 z 2
Buckle Monaco
: 08 lis 2010, 15:17
autor: Andrews_poz
Witajcie,
Poszukuje jakichkolwiek informacji dotyczacych budowy/konstrukcji auta o nazwie buckle monaco. Przede wszystkim czy oprocz obnizenia dachu z tylu i zmiany katow slupkow auto bylo wydluzane.
pzdr
Re: Buckle Monaco
: 09 lis 2010, 23:49
autor: Andrews_poz
Anybody ?
dla jasnosci - chodzi o to auto -
http://www.minimarcos.org.uk/altpics/monaco/p2.jpeg
W zasadzie to oprocz tego wydluzania chodzi mi o to czy siedzial na tej samej ramie z tylu co miniak nieprzerabiany.
pzdr
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 00:01
autor: flapjck1
hm jeszcze przed chwila myslalem ze uzywasz jakiejs innej nazwy dla broadspeed'a
ale teraz widze ze to mimo wszystko nieco inne konstrukcje
nie umiem odpowiedziec na twoje pytanie ale przypuszczam ze on bazuje na podlodze vana/pickupa ( na oko odleglosci miedz osiami te same ) i tym samym korzysta nadal z klasycznego tylnego wozka
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 00:43
autor: humin
http://mk1-performance-conversions.co.u ... monaco.jpg
http://mk1-performance-conversions.co.u ... _again.jpg
a tego co piszą w ulotce jest to po prostu konwersja z klasycznego mini sprzedawana w cenie ~400$
podstawowa konwersja zawierała: wzmocniony dach, nowe boczne i tylną szybę, nowa podsufitka i zmieniony kokpit dla pozycji bardziej leżącej
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 00:52
autor: Konrad K_2
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 08:11
autor: skywalker
Konrad przekierowywał Cię pewnie do tej treści:
"John Centrone writes: "My car is a 1966 Morris Cooper S running a worked 1293cc engine, 45DCOE, LCB extractors and custom made dual exit centre exhuast. It's known as a Buckle Monaco. Bill Buckle of Brookvale, Sydney was a 60s sports car manufacturer. Few are known to have survived of up to a possible 15 to 20 built.
"The windsceen pillars are tilted back and the height of the roof line is 3" lower. The Monaco retains the original boot, unlike the Broadspeed Mini. I have deseamed my car. It has featured in UK Mini Magazine as well as Australian publications."
Thanks to John for contacting us and sending the photos. The car previously shown as a Monaco is obviously something else but we know not."
Sam kiedyś przymierzałem się do takiego projektu ale mam ponad 190 cm i to obniżenie dachu o prawie 8 cm trochę mnie limituje...
Ale samo nadwozie - piękne!
Mało ich na zdjęciach - jeżeli ktoś ma jakieś to bardzo proszę o zamieszczanie.
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 10:31
autor: Konrad K_2
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 11:34
autor: Andrews_poz
Hej !
Do wiekszosci z tych info (poza ulotka za ktora DZIEKI podwojnie) gdzies tam dotarlem,
ale meczy mnie jedna kwestia - na fotkach wyglada jakby rozstaw kol byl faktycznie wiekszy niz w miniaku - mam nadzieje,ze to zludzenie optyczne
Jak ktos to moze potwierdzic na bank to bede wdzieczny.
PS. - SZUKAM BLACHARZA MAGIKA CO SIE PODEJMIE TAKIEGO CUDA *zart*
pzdr i dzieki !
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 12:47
autor: Konrad K_2
Andrews_poz pisze:na fotkach wyglada jakby rozstaw kol byl faktycznie wiekszy niz w miniaku
niewiem czy zauważyłes (albo mi sie zdaje) ze jest różnie na różnych samochodach
czarny ze złotymi pasami wydaje sie dłuższy od pozostałych
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 13:34
autor: Andrews_poz
Wlasnie nie jestem pewien, ale chyba sa tego samego rozmiaru, to byl kit dla konkretnego auta...
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 18:04
autor: flapjck1
porownalem zdjecia
uwazam ze jednak na zwyklym "saloonie" jest to zbudowane. przez zaokraglenie nadwozia z tylu i obnizenie linii dachu auto zatracilo proporcje klasyka po prostu
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 18:14
autor: Konrad K_2
ja patrze na podstawie przestrzeni miedzy drzwiami i tylnym nadkolem
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 18:51
autor: flapjck1
ja tez
Re: Buckle Monaco
: 10 lis 2010, 20:01
autor: AleXander
przecier ten jest pomidorem na podstawie normalnego Mini wydajem mi siem
łaaadne to to
Re: Buckle Monaco
: 11 lis 2010, 16:06
autor: markfive
Rozstaw osi jest identyczny jak w klasycznym mini. Również podłoga na całej długości oraz tylny wózek o którym wcześniej była mowa. Bazą jest seryjne nadwozie.
Zmiany dotyczą górnej partii nadwozia.
Modyfikacje podwozia (z przodu i z tyłu widać drążek stabilizatora, szerokie felgi i opony ) to już sprawa niezależna i tak jak w każdym innym modyfikowanym mini indywidualna.