Strona 1 z 1

Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 12:51
autor: jw6213
Witam Szanownych Klubowiczów.Czy ma ktoś doświadczenia związane z regulacją kąta pochylenia koła w r50?Czy jest możliwośc takowej np.przez rozpiłowanie otworu we fragmencie amortyzatora przez który przechodzi śruba mocująca do zwrotnicy czy może da się to zrobić inaczej?Bardzo proszę o sugestie.Pozdrawiam-Jerzy

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 13:59
autor: marecek
przód? tył?
jeśli buda jest aż tak krzywa, że chcesz piłować amortyzatory, to może czas pomyśleć o zakupie nowych sanek, żeby to wszystko poskładać jak należy?

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 15:16
autor: jw6213
Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 15:44
autor: Saint
A moze góra do wewnątrz? Dźwignij go na jakimś sensownym podnośniku i pomierz przekątne punktów mocować zawieszenia przód-tył. Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 18:02
autor: AleXander
Saint pisze:Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.


500GBP :D

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 19:10
autor: Saint
chyba USD

Re: Geometria zawieszenia

: 21 lis 2010, 20:43
autor: AleXander
No dobra, przegialem. $350 za race setup i $300 za jakies drogowe :) (do R56)

Re: Geometria zawieszenia

: 24 lis 2010, 19:14
autor: Azrael
jw6213 pisze:Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.


Ale ktoś mierzył geometrię? O jakich wartościach tu mówimy? Jeżeli nie da się tego ustawić to na pewno metodą naprawy nie jest piłowanie tylko wymiana na sprawne elementy ;)