Youngtimer Party 2011

Amatorski Puchar Mini Classic oraz inne imprezy sportowe z udziałem Mini i MINI

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Youngtimer Party 2011

Post autor: Beny »

witam,

w środę 8 grudnia miałem okazję uczestniczyć w zebraniu Koła Youngtimer Automobilklubu Wielkopolskiego,

Panowie z YTP mocno pracują nad sezonem 2011, są już znane wstępne terminy eliminacji na Torze Poznań:

1. 30.04 - 1.05
2. 6-9.07
3. 24-25.09

w kwestiach regulaminowych nie ma jeszcze ostatecznych ustaleń, ale będzie mniej klas (w 2010 było ich 13, teraz może uda się w 10-ciu zmieścić)
pomysłów jest kilka, w tym jeden zmniejszający maksymalną pojemność w klasie 1-ej do 900 ccm, jeśli tak się stanie to wszystkie mini pojadą w jednej klasie ... i będą super przejazdy toru w niedziele ;)
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Andrews_poz »

Nie wszystkie...sa takie co to jeszcze jakis przelicznik beda mialy miec aplikowany ...czy cos :D
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: flapjck1 »

jak zaczna jezdzic :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Beny »

Andrews_poz pisze:Nie wszystkie...sa takie co to jeszcze jakis przelicznik beda mialy miec aplikowany ...czy cos :D


Andrzeju ja mówię o klasykach, na YTP do tej pory nie było możliwości stosowania silników innych niż oryginalnie występujących w danych modelach, choć dopuszcza się możlwiość sotosowania innych jednostek z danego modelu,

generalnie wszystko pokaże regulamin na 2011 rok
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Konrad K_2 »

mysle ze Andrews_poz miał na mysli raczej kompresory i inne przeciery
Awatar użytkownika
cjango
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 172
Rejestracja: 06 maja 2009, 16:38
Posiadane auto: 95' 1.3SPI PDM
Lokalizacja: CK

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: cjango »

lub 850 ale raczej tak jak piszesz :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wódz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 474
Rejestracja: 06 mar 2008, 22:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznań

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Wódz »

ja w papierach mam 850 LOL:)
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: markfive »

Beny pisze:pomysłów jest kilka, w tym jeden zmniejszający maksymalną pojemność w klasie 1-ej do 900 ccm, jeśli tak się stanie to wszystkie mini pojadą w jednej klasie

Propozycja zabezpiecza interesy posiadaczy 126p. Z naszego punktu widzenia można się z tym również zgodzić. Znacznie trudniej opanować zawieszenie malucha a w serii jest nieporównywalne do klasycznego mini. Tym większy podziw dla kierowców maluchów ze ścisłej czołówki na torze.
Ale już 903 czyli 127 nadal będzie w akcji. Tu akurat pojedynki były bardzo emocjonujace i wyrównane :smile:
cjango pisze:lub 850...

Wódz pisze:ja w papierach mam 850

Dosyć długo jeździłem miniakiem z silnikami 850 (848 ccm) w różnych konfiguracjach dolotu oraz przełozeń FD i przekonałem się, że jest to bardzo dobry silnik w praktyce nie ustępujacy wiele serii 998. Jego zaletą był krótszy skok tłoka i możliwość kręcenia wysokich obrotów. To już jednak przeszłość. Nie widzę obecnie sensu budowania takiego silnika do sportu tylko po to by ścigać się z maluchami na torze w Poznaniu :smile:
Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Andrews_poz »

Wracajac do kwestii silnika - ja mialem na mysli miniaka z jaknajbardziej oryginalnym silnikiem tylko z dmuchawka. Bo to nie przeszkadza startom w YTP z tego co wiem (?). Jednak takie auto bedzie w innej klasie.
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: markfive »

Andrews_poz pisze:Wracajac do kwestii silnika - ja mialem na mysli miniaka z jaknajbardziej oryginalnym silnikiem tylko z dmuchawka. Bo to nie przeszkadza startom w YTP z tego co wiem (?). Jednak takie auto bedzie w innej klasie.

Z pewnością będzie możliwość startu w YTP w klasie wynikajacej z przelicznika dla doładowania. To nie są MPPZ i spora grupa ludzi jeździ autami zmodyfikowanymi dosyć poważnie. YTP ogranicza możliwość startu aut nowszych czyli nie będacych już youngtimerami. Klasyczne mini doskonale wpisuje się w formułę YTP niezależnie od roku produkcji. Jak ogólnie wszystkim wiadomo ostatnia dekada produkcji to były już tylko niewielkie serie limitowane produkowane na wiekowej linii produkcyjnej pod zamówienia dealerów. Nie była to więc już typowa wielkoseryjna masowa produkcja.
Modyfikacje wymuszone byłycoraz bardziej ostrymi wymaganiami ochrony środowiska. Nie były więc to nowe w jakikolwiek istotny sposób zmienione konstrukcje.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w zaplanowanych na sezon 2011 imprezach YTP oraz APMC
Awatar użytkownika
vergasser
Nowy
Nowy
Posty: 26
Rejestracja: 12 gru 2010, 17:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wlkp.

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: vergasser »

Dość "szpiegowania" więc oficjalnie witam wszystkich :razz:

Do meritum...
Możesz Beny bardziej obszernie opowiedzieć o zmianach dotyczących naszej klasy?
Ważne to dla mnie bo jeśli będe powiedzmy w drugiej klasie do np. 1300 czy wyżej to startuje z budową mocnego 1300 i chciałbym zdązyć hehe.

Pzdr!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: flapjck1 »

siemasz, a jak hotrod?

a co do zmian, pytaj cynki, on blizej :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
vergasser
Nowy
Nowy
Posty: 26
Rejestracja: 12 gru 2010, 17:51
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wlkp.

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: vergasser »

Ano jest kielich, długi wałek sprzegłowy i skrzynka LDV. Powoli się rodzi tylko nie wiem teraz co wazniejsze 1300 na YTP czy rod na Race61 :???:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: flapjck1 »

903 daje rade ;)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Youngtimer Party 2011

Post autor: Beny »

vergasser pisze:Dość "szpiegowania" więc oficjalnie witam wszystkich :razz:

Do meritum...
Możesz Beny bardziej obszernie opowiedzieć o zmianach dotyczących naszej klasy?
Ważne to dla mnie bo jeśli będe powiedzmy w drugiej klasie do np. 1300 czy wyżej to startuje z budową mocnego 1300 i chciałbym zdązyć hehe.

Pzdr!


witaj Tomku!
decyzji co do klas jeszcze nie ma, regulamin poznamy zapewne w styczniu, ale niezależnie od podziału pojemnościowego w klasach, będzie miło powalczyć naszymi małymi pojemościami z autami 1300, 1500, jeśli takie będą klasy ;)

pozdrawiam
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
ODPOWIEDZ